wedstijden zonder startkaart of oefenwedstijden???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

quincy123

wedstijden zonder startkaart of oefenwedstijden???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-05 19:37

wie weet misschien wanneer en waar en wedstijden zijn waarbij je geen startkaart nodig hebt? het moet wel een beetje in de omgeving zijn van utrecht.....weet iemand wat? een site ofzo?
bedankt kusjes nikki Tong uitsteken

broertje

Re: wedstijden zonder startkaart of oefenwedstijden???

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 20:45

Dan moet je inderdaad zoeken naar oefenwedstrijden. Weet niet of je springt? Dan weet ik wel wat plaatsen, maar of je ook oefen dressuur wedstrijden hebt.... geen idee eigenlijk, heb er zelf nog nooit van 1 gehoord.

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 23:08

Bij ons ( rijvereniging almere buiten ) hebben we tijdens de outdoor wedstrijden een aparte ring uitstaan voor mensen die geen startkaart hebben en toch eens een proefje willen doen.

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 18:04

lijkt me erg leuk!! kun je er wat meer over vertellen? wanneer? waar het precies is etc....
dankje
kus nikki

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 06:52

quincy123 schreef:
lijkt me erg leuk!! kun je er wat meer over vertellen? wanneer? waar het precies is etc....
dankje
kus nikki

Het is op de grens Almere/Zeewolde, vanaf de a27 heel makkelijk bereikbaar. We hebben bijna elke maand een KNHS wedstrijd. Hierbij zetten we in het outdoorseizoen 1 extra ring uit, waar iedereen aan mag deelnemen zonder startkaart, maar toch proefjes wilt rijden. Je hebt de mogelijkheid om 2 proeven te rijden en je rijdt ook gewoon voor prijzen. Onze eerstvolgende wedstrijd is 17 juli. Je kan ook altijd even een kijkje nemen op onze site www.rijverenigingalmere.misje.nl

buttercup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 19:50

heeej,
In alblasserdam is er 18 juni een wedstrijd zonder startkaart.je kan er dressur doen en springen.
Groetjes Robin

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 20:50

Je kunt inderdaad naar Alblasserdam. Iedere 2e zaterdag van de maand is daar oefenparcours. www.beyaert.tk
Verder zou ik gewoon wat verenigingen bellen en eventueel de wedstrijdkalender op www.startlijsten.nl in de gaten houden. Als er ergens oefenparcours is staat dat er meestal wel bij.

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 10:02

Ik zag in de Paard&Sport dat er 3-7 een wedstrijd is in Hilversum en daar is ook eofenspringen, misschien is dat wat. Het telefoonnummer dat erbij staat is 035-524 7001