22 mei renswoude, merens en fjorden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

maccie

22 mei renswoude, merens en fjorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 12:18

22 mei word er in renswoude een wedstrijd zowel knhs als onderling voor merens en fjordenpaarden georganiseerd via het merensstamboek.

ik was er benieuwd of er ook mensen van bokt met hun fjord of merens komen, de meeste fjordenamazone's ken ik die komen Bloos en was dus erg benieuwd naar de merens ruiters en paarden.

Fleda

Re: 22 mei renswoude, merens en fjorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 17:16

Ik kan helaas niet komen, maar Merens komt volgens mij wel met haar Merens Dominique!

ik vind het erg jammer dat ik er niet ben, maar volgende keer doe ik weer mee!

Dannyzon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 18:18

Ik doe ook niet mee. Ik heb vorige week concours gehad en heb dit weekend weer concours. Mijn moeder en vriend gaan meestel mee en hadden geen zin om weer zo ver weg te gaan, wel jammer. Maar het concours dat ik dit weekdn heb ik speciaal voor Barokke paarden en Haflingers, Fjorden Merens etc. Dus daar heb ik ook echt veel zin in! Haha!

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 14:27

Ja, ik doe mee.
Het wordt mijn eerste wedstrijd sinds dik 1,5 jaar vanwege Rian's blessure. Ik hoop dat het wat gaat worden.
Dannyzon; waar was jouw concours afgelopen weekend?

Dannyzon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 07:47

Dat concours werd gehouden in Reusel. Ik moet zeggen dat het me alleen een beetje tegenviel. Ze houden daar vaker wedstrijden voor barokke paarden, en nou stond er dus ook bij dat het voor Haflingers, Fjorden, Merens etc. was! Ik had eigenlijk verwacht dat er ook best veel koudbloedjes aan mee zouden doen. Maar toen ik daar kwam bleek dat er 1 Fjord meedeed, die liep in de M2 of Z! En verder waren er alleen Friezen en 3 Andalusiers.
En ik had ook nog eens 144 punten voor een proef, voor de andere 154. Voor mijn gevoel gingen beide proeven echt supergoed dus ik had niet verwacht dat ik voor 1 proef maar 144 punten zou hebben! Maar ik heb er toch een supergoed gevoel aan over gehouden, en dat is het belangrijkste!

Heel veel plezier en succes in Renswoude en misschien zie ik je op een volgende wedstrijd (als er meer Fjorden/Merens wedstrijden komen!)

Groetjes Merel