Ik moet bij de pony's schrijven zaterdagochtend hihi

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
risthia schreef:FF of topic, zag in de hoefslag dat de manege te koop staat..... is ie al verkocht en is het de bedoeling dat het manege blijft of wordt het wat anders? Zou naar mijn idee zonde zijn als het iets anders wordt!
Toledo schreef:Ja, ja, Bubbie, dat wordt tegen mekaar rijden... Pffff, ga alvast heeeeel goed oefenen om Ledi in het bakkie te houden
risthia schreef:FF of topic, zag in de hoefslag dat de manege te koop staat..... is ie al verkocht en is het de bedoeling dat het manege blijft of wordt het wat anders? Zou naar mijn idee zonde zijn als het iets anders wordt!
Mik_beer schreef:risthia schreef:FF of topic, zag in de hoefslag dat de manege te koop staat..... is ie al verkocht en is het de bedoeling dat het manege blijft of wordt het wat anders? Zou naar mijn idee zonde zijn als het iets anders wordt!
Het bedrijf staat inderdaad te koop. Op het erf bevindt zich een bedrijf (pension+manegestalling) + bedrijfswoning (huis), verder nog een boerderij + stallen, maar dat hoort er dus niet bij. Er komen geregeld kopers (meer dan je denkt Jalees), maar het bedrijf is nog niet verkocht, ik denk ook niet dat het zo spoedig gebeurd, het staat nu ook al een flinke poos te koop.
Wat het gaat worden, is natuurlijk volledig afhankelijk van de toekomstige kopers, maar het blijft sowieso nog 6 (?) jaar een vereniging, omdat de vereniging een contract heeft met het bedrijf dat ze nog 6 jaar van de bak + kantine etc. gebruik mogen maken. Dit contract gaat dus ook door naar nieuwe koper. Ik denk alleen zelf dat het sowieso stalling blijft, want als iemand hier iets heel anders neer wilt zetten zoals een of ander bedrijf, is dom. Want er is hier in omstreken genoeg grond te koop, en dan zouden ze eerst dit plat moeten gooien.
(Handig joh, als de dochter van de eigenaar je vriendinnetje is)
No offence als het niet helemaal klopt
jaleesa90 schreef:
oja nu voel je je hoog ofniet?
oja tuurlijk komen er veel kopers MEER DAANN IK DENK!!
Maar maak mij niks uit ze kunnen het toch niet verkopen..
mensenkom er Niemand verders meer??
Lisjuh87 schreef:jaleesa90 schreef:
Ik kom maar haal je de staartjes op wat zijn dat?Begin je al smorgens vroeg ik moet namelijk om 8 over 9 en 2 voor half 10 in ring 1 en 2.
Mij herken je dan makkelijk, klein verlegen meisje op super grote stoere (soms erg jolige en altijd sterke) fries![]()
Moet al om kwart over 4 me bed uit, krantenbezorgen en dan naar stal vlechten enzo...en dan maar hopen dat hij de trailer op wil....´´voorzenuwen``
Mijn ouders zijn trouwens ook bezig geweest met die manege ik heb ze even een hint gegeven dat het nog steeds te koop staat
Lisjuh87 schreef:jaleesa90 schreef:
Ik kom maar haal je de staartjes op wat zijn dat?Begin je al smorgens vroeg ik moet namelijk om 8 over 9 en 2 voor half 10 in ring 1 en 2.
Mij herken je dan makkelijk, klein verlegen meisje op super grote stoere (soms erg jolige en altijd sterke) fries![]()
Moet al om kwart over 4 me bed uit, krantenbezorgen en dan naar stal vlechten enzo...en dan maar hopen dat hij de trailer op wil....´´voorzenuwen``
Mijn ouders zijn trouwens ook bezig geweest met die manege ik heb ze even een hint gegeven dat het nog steeds te koop staat
jaleesa90 schreef:Moet je zondag?? zoja ik moet het de hele dag doen dus ook s`ochtends*arme ik*
Maar haal je ouders maar over!! haha..
spicy_l0ver schreef:hallo..
Ja ik zou eigenlijk ook mee doen in het M1 bij de pony's, maar Spicy is verkocht![]()
..
Verder iedereen veel suc6.. vooral van de nijgraaf
jaleesa90 schreef:spicy_l0ver schreef:hallo..
Ja ik zou eigenlijk ook mee doen in het M1 bij de pony's, maar Spicy is verkocht![]()
..
Verder iedereen veel suc6.. vooral van de nijgraaf
dankje denise
zal goed me best doen je weet voor wie ik rijd..![]()
helaas is spicey er niet meer maar word wel gezellig hoor!!
lisjuh87;; Ik dacht al tijden zijn er nog niet![]()
Maar laat het even weten hoelaat je moet!
Mik_beer schreef:ik hoop dat ik bij jou moet schrijven