Bagger in Havelte

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mschuring

Bagger in Havelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 18:35

Hoi Hoi

vandaag in havelte gereden.
gister waren de pony`s Huilen
het was gewoon triest.
wat een bagger hee. Ach gut
ik vond dit wel heel erg.
je zakte helemaal weg witte broek was aan het einde bijna zwart.
ik had rockefeller mooi de benen gewassen nou dat hoefde eingelijk niet hoor Verdrietig
maar ja door al die bagger heb ik toch nog een winstpunt binnen gehaald.
in de eerste proef.
de 2e proef liep ze ook geweldig naar mijn idee maar daar dacht de jury anders over. geen winstpunt 152 jammer.
Afbeelding
ach verder was het wel leuk ha ha Knipoog
volgende week gaan we naar de wijk

groetjes marjan.

Hilde_

Re: Bagger in Havelte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:55

Er is al een topic over Havelte...

AnneloesFJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 20:03

Matthanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 20:44

In welke ringen moest jij starten?

Ik moest gister in ring 9 en 10 nou.. dat was echt vreslijk Verdrietig
drie kwart van de bak was wel redelijk.. maar die kwart bij c was echt helemaal vreselijk.. je zakte gewoonweg helemaal weg.. wel een cm of 20/30 dat was echt niet te doen!! Verdrietig

Maar daar zal jij ook wel last van hebben gehad neem ik aan.. of was het bij jou minder? Want in de andere ringen was het volgens mij minder erg dan in die ringen helemaal achteraan.. waar ik dus ook in moest Verdrietig

AnneloesFJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 21:03

Ik reed in ring 1 en 2, maar die hadden verlegd naar helemaal achteraan. Dat leek een nieuw stuk gras, maar tegen de tijd dat ik aan de beurt was, was het prut.
Het was een wedstrijd om niet snel te vergeten. Knipoog

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 10:46

Ik dee met de pony's mee.. Als ik zo dat land zie was het bij de pony's net zo hoor. Ik dee in ring 5&6 mee, 7&8 was helemaal schuin!

mschuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 11:04

Hoi Hoi
ik zat in ring 3 en 4 hadden ze ook verlecht maar mooi dat de bordjes niet tegenover elkaar stonden alles scheef.
alles was wel een bagger maar de ring viel redelijk mee alleen de sporen van de dag ervoor was helemaal kapot gereden.en daar moesten wij ook iedere keer door heen en dan zakte ze wel weg staat er op de coupon dat ze onregematig liep ja duhhhhhhhhh

AnneloesFJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 11:11

Ja wel apart dat de jury daar dan geen rekening mee houdt. Bij mij deden ze dat wel Verward (op 1 keer na dan...) En het werd ook niet aangerekend dat mn paard over een modderpoel op X heensprong en verderging on galop...vonden ze een logische reactie van het paard en dat wouden ze niet afstraffen omdat niemand daar wat aan kon doen, ik niet en het paard ook niet. Ik geloof dat ik echt mazzel heb gehad met mn juryleden!!! Haha!

mschuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 11:21

ja dat denk ik ook want in ring 3 was het redelijk te vertoeven maar in ring 4 was het gewoon een ramp en ik kreeg toch even 152 vond ik niet leuk mijn vriend zei al dat je er gewoon wat van moet zeggen die was behoorlijk pissig heeft ook geklaagt bij het secretariaat maar die konden er niets meer aan doen. ach ja ik heb toch een winstpunt.

AnneloesFJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 11:25

Tsja... eigenlijk had dit gewoon afgelast moeten worden. Ik snap niet dat de federatievertegenwoordiger dit heeft laten doorgaan. Maar goed, een wedstrijd aflassen kost natuurlijk veel geld, dat willen ze vast voorkomen!!! En op dat moment is het een echt jurysport, je hebt maar te nemen wat de jury ervan vind, leuk of niet leuk... En ja had ook niet kunnen starten Knipoog (Heb ik ook nog aan gedacht maar ach, 't was toch al betaald...)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 15:14

Het terrein was zaterdag al aardig omgeploegd, ook 's morgens was het al niet lekker meer te rijden!!

mschuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 15:20

klopt het was echt erg
en ja ze lassen het niet af ivm de euro`tjes
alsses was zeker al betaald en ik had zelf ook zoiets van ach ja we zien wel. maar had niet verwacht dat het zo erg zou zijn en om dan nog een keer omkeert te gaan word het wel erg duur.
ach ja hopen dat het maandag beter is in de wijk.