Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sphinxie schreef:Mijn paard was de knop even kwijt na mijn eerste proef en stond braaf stil in de tweede proef, maar ging niet meer achterwaarts. Ik heb het een seconde of 20 geprobeerd, maar ze deed het echt niet, en ik ben dus maar weer voorwaarts gereden. Het was in die proef echt een los onderdeel, en ik kreeg een 3. Dat had ik er zelf nooit voor gegeven... Was trouwens ook in het L2.
sphinxie schreef:Mijn paard was de knop even kwijt na mijn eerste proef en stond braaf stil in de tweede proef, maar ging niet meer achterwaarts. Ik heb het een seconde of 20 geprobeerd, maar ze deed het echt niet, en ik ben dus maar weer voorwaarts gereden. Het was in die proef echt een los onderdeel, en ik kreeg een 3. Dat had ik er zelf nooit voor gegeven... Was trouwens ook in het L2.
Kimmy-is-mijn-schatje schreef:sphinxie schreef:Mijn paard was de knop even kwijt na mijn eerste proef en stond braaf stil in de tweede proef, maar ging niet meer achterwaarts. Ik heb het een seconde of 20 geprobeerd, maar ze deed het echt niet, en ik ben dus maar weer voorwaarts gereden. Het was in die proef echt een los onderdeel, en ik kreeg een 3. Dat had ik er zelf nooit voor gegeven... Was trouwens ook in het L2.
Komt omdat je het toch hebt geprobeerd ..