15 mei pernis!!wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

noussie

15 mei pernis!!wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 21:56

15 mei weer wedstrijd in pernis!!
zou eigenlijk dit weekend in vlaardingen rijden maar die wedstrijden zijn afgelast vanwege het natte land! dus heb gister ff rondgebeld of ik nog ergens mee kon doen 15 mei!

doen er hier nog meer mensen mee?

Vippie

Re: 15 mei pernis!!wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 09:12

Meld zich!
(jaja heb het maar druk deze maand hihihi)

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 19:27

Ik had er graag gereden, ik woon in Pernis en mijn paard staat in Poortugaal en dat is maar een kwartiertje rijden met de trailer maar ik zit in Zelhem, groom bij een vierspan en dat is nog veeeel leuker. Succes.

noussie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 16:03

Vippie schreef:
Meld zich!

leuk zeg jij met je fjord en ik met me haffie!!
ik moet mijn 2e proef om 10.25 en jij je eerste om 10.45 das wel leuk want dan kan ik je nog zien rijden!!

@Ienemienie: dankjewel en jij ook succes met vierspan!! lijkt me ook gaaf om te doen!!

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 17:40

noussie schreef:
Vippie schreef:
Meld zich!

ik moet mijn 2e proef om 10.25 en jij je eerste om 10.45 das wel leuk want dan kan ik je nog zien rijden!!

@Ienemienie: dankjewel en jij ook succes met vierspan!! lijkt me ook gaaf om te doen!!

Ja dat vierspanrijden is zeker gaaf maar 28 aug en 18 sept wil ik wel meedoen in Pernis dus misschien zie ik je dan wele en keer.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 19:27

noussie schreef:
Vippie schreef:
Meld zich!

Heeje leuk, BOKTMEETING!!!!!!!
Hoop dat de bak nu minder zwaar is dan de laatste keer dat ik er reed, toen wassie net aangelegd.
Succes alvast (zal je nog wel zien rijden want wij zijn er altijd veel ste vroeg hihi) en tot zondag!

noussie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 21:11

nou ik hoop ook niet dat de bak zo zwaar is!! ik heb daar alleen maar in een fijne bak gereden maar das al heel lang geleden! dat was denk ik nog met de oude bodem!
maar als tie zo zwaar is dan krijg je die oefeningen er zo moeilijk uit Boos! maarjah de laatste wedstrijd is al weer een tijdje geleden dus we hebben nog hoop!!
alleen wel jammer dat de jury niet op internet staat Tong uitsteken ben ik altijd wel benieuwd naar! Knipoog jij ook vast succes! maar kom je denk ik ook nog wel tegen met losrijden!! weet nie hoelang jij van te voren losrijd?
ik heb er in ieder geval super veel zin in!!

@Ienemienie: die andere datums doe ik misschien ook mee maar er zijn dan ook wedstrijden bij mij op stal dus misschien dat ik daar gewoon mee doe! maar wie weet! Knipoog

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:51

Ik vind de losrijbak nog steeds erg zwaar daar in Pernis maar de andere bak is wel goed te doen. Veel succes hoor.

noussie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 22:03

nou dan rijd ik gewoon lekker kort los! dankjewel!! en jij ook veel succes met het vierspan!!!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 06:37

ik ben dr altijd uur vantevoren om aan te melden en daarna rustig opzadelen en losrijden. Tot zondag!

noussie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 19:11

en hoe heb je het gedaan??

mijn eerste proef ging niet zo lekker! en daar kreeg ik dus ook 149 punten voor!! heel terecht!
de 2e proef ging echt een stuk beter!! kan nog beter maar ze bleef nu tenminste mooi doorlopen en dat is het belangrijkste!!
daar had ik 157 punten en was execo(weet nie hoe je het schrijft Bloos ) 1e!!! ben helemaal blij dus!! nu al weer M2 + 7!!!!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 19:38

Poeh heeej....
Tjo was beetje erg moe van gister, ze had in Zelhem 30km gelopen met denies en in de prijzen gereden met bijna 13km/h, en dus heen en terug 2,5 uur in de trailer gestaan.
Stijfheid viel mee maar t spetterde er niet vanaf helaas. Houwel de proefjes lekker gingen zonder noemenswaardige missers toch maar 2x143 pnt gereden.
Achja kon dr ook niet meer van maken.... ze heeft nu ff lekker 2 weken vakantie.....

Jij iig super gefeli met je wp, echt megagave haf heb je (die hoteldebotel is op fjordenpoownie, hihihihi).......

Tot de volgende keer misschien!

noussie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 22:04

das wel jammer 2 keer 143 maarjah als je maar lekker gereden heb!
haha en amigo was idd echt gek op jou fjordje zeg! echt zooo grappig gewoon!! heel de tijd heel zachtjes hinniken als je langs kwam! echt lief Knipoog