Wie rijden er hier fjordensport wedstrijden? het lijkt me zelf namelijk erg leuk om te gaan doen, omdat het gewoon wat eerlijker is lijkt mij. Je hoeft dan niet constant tegen alle warmbloed paardjes te rijden! wie o wie heeft hier ervaring mee?
Ik weet niet of je Fjovrili kent, maar dat zijn officiele KNHS wedstrijden, maar rijden alleen maar fjorden. Je wordt er zeker niet benadeeld omdat je een fjord rijdt. Voor meer info: www.fjovrili.com Ze hebben trouwens in het voorjaar en in het najaar een concour.
En vergeet de fjorcup van Fjorden sport en fok midden NL niet die ook 2x per jaar fjordenwedstrijden organiseren.
Maar zie dat je in Emmen woont dus deze 2 verenigingen zullen wel beetje te ver zijn denk ik.
Verder zijn er volgens mij niet veel mensen die fjordsport starten, de meeste rijden alleen de diploma proeven om hun paard hoger op de keuring te krijgen maar verders start iedereen die ik ken liever KNHS.
Op www.fjordenwereld.nl is er een topic over aan de gang. Ben je daar al lid? Doen hoor, harstikke gezellig.