fnrs diploma rijden f6!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

yellow20

fnrs diploma rijden f6!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 22:14

hey hey

weet iemand wat er zoal gevraagt word in het examen van de F6 van de fnrs want die heb ik over 2 weken Haha!
en ik ben er benieuwd naar Clown

Naomi_88

Re: fnrs diploma rijden f6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 14:37

in 1 woord: de rijtechniek. Dus welke hulpen je wanneer gebruikt, de verschillende teugelwerkingen en ophoudingen. Sls het goed is kan je bij je manege een soort reader kopen (verantwoord paardrijden ofzo) en daar staat alles in, ook bijv. alle F-proeven. Het schijnt een nogal pittig examen te zijn als je niet geleerd hebt.. Nagelbijten / Gniffelen ik heb het namelijk ook deze maand als ik een promotiepunt haal. Het is bijelkaar ongeveer 5 1/2 A4. Succes iig! Vork

Effy

Re: fnrs diploma rijden f6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 17:10

Het zijn vrij pittige vragen indd, zelfs voor mensen die al heel wat jaartjes meedraaien in de paardenbusiness. Maar dat komt niet omdat de vragen op zich moeilijk zijn, maar de vraagstelling is vrij omslachtig. Zeker voor kinderen vind ik ze te moeilijk en te beredenerend. Maar goed, gewoon 220 punten rijden en er kan niets meer misgaan Haha!

En zoals Naomi_88 zei staat alles in het FNRS-boek dat je bij je vereniging of manege kunt krijgen Lachen