Wie heeft er vandaag 5-5 in Middenmeer gereden???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mylo

Wie heeft er vandaag 5-5 in Middenmeer gereden???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 15:43

Nou ik dus !! Het was voor mij met dit paard de eerste buiten wedstrijd!! Super spannend dus !! Vier weken geleden hadden we een klein rijtechnisch probleem Clown waardoor we een paar weken geen wedstijden hebben gereden. Eigenlijk zou ik over gaan naar de L2 maar wilde voor deze keer en aanstaande zaterdag toch nog maar een keer in de oude vertrouwde L1 starten!! Haha!
Met losrijden was mijn paardje erg onrustig en het was ook wat onrustig op het inrij terrein met allemaal rennende en bokkende paarden!! Ben meteen gaan draven ( dat ging vanzelf Haha! ) en galopperen. Het kon niet anders dacht laat maar gaan hij kan het maar kwijt zijn Hyper! . Na een minuut of 10 kon ik er echt wat aan gaan rijden. Hij liep best aardig maar voor zijn doen kon hij veel beter. Nou en toen moest ik starten. Mocht gelukkig in de baan tot de jury een teken gaf ( lang leven de L1 !! ) en ook daar was hij wel braaf. Aangezien ik altijd in een omheinde bak rij is het best moeilijk sturen zo tussen de bordjes !!! hihihi maar hij was eigenlijk wel braaf en redelijk stuur baar!! Wijken deed hij helemaal niet !! ( resultaat 2x een 4 op het protocol Bloos ) verder deed hij het redelijk. Ik ging dan ook met een vrij aardig gevoel de ring uit. Een dubbel gevoel. Want ik weet dat hij veel beter kan maar ook weer super blij dat hij zich zoooo braaf gedragen heeft. 2E proef eigenlijk het zelfde hij was wat vermoeid Slapen ( tja als je ook meteen in galop en volle draf gaat als je van de trailer komt..... ) maar wel braaf. Hij begon wel wat meer te slingeren met als resultaat..... 2 bordjes omgewapperd Bloos Bloos Bloos !! hihihi gelukkig maakte hij daar helemaal niets van en liep verder braaf zijn rondje. Het eindresultaat was helemaal niet slecht 160 en de tweede prijs *o/* en 163 en geen prijs. Voor mij was het dus een geslaagde dag!! Zaterdag nog een keer L1 in Abcoude en dan toch echt over naar de L2 ( vrijdag 13 mei in Heiloo !!)
Dus wie heeft er nog meer gestart in Middenmeer ( pony of paard ?? )