Zondag Bleiswijk?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

broertje

Zondag Bleiswijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 12:33

Wie gaan er zondag 8 mei naar Bleiswijk? Ik ga zelf ook, maar hoe is die bak om in te rijden want iedereen zegt dat het vrij zwaar is...

Vippie

Re: Zondag Bleiswijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 19:02

Meld zich!
Bak is helemaal niet zwaar hoor, zeker niet alssie gesleept is. Maarja tis maar net wat je gewend bent denk ik. Ik vind hem iig prima te rijden.

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 10:15

Vippie schreef:
Meld zich!
Bak is helemaal niet zwaar hoor, zeker niet alssie gesleept is. Maarja tis maar net wat je gewend bent denk ik. Ik vind hem iig prima te rijden.

Hahha en ik ben heel erg verwend met onze bak....... wij hebben een eb en vloed systeem dus nooit zwaar of nat Haha! maar op wedstrijd is het dan al snel een tegenvaller. Maar ik dacht zelf ook dat hun bak wel mee viel, maar een aantal vriendinnen zeiden dus dat het tegenviel.... maar je hebt gelijk het is net wat je gewend bent.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 10:53

Vorig jaar was die bak best zwaar, maar inmiddels ligt er alweer enkele maanden een nieuwe bodem in en is hij helemaal niet zwaar meer.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 19:04

Voor de liefhebbers, de stratlijst staat online....

heej Tien, ik zag dat je M1 gaat starten zondag in 's Gravenzande, heel veel succes!

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 20:45

Jep heb de lijst gezien..... mevr. Baarsel als jury.... geen idee wie dat is!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 07:07

Nee ken ik ook niet, valt me op dat er veel nieuwe jury's bij zijn gekomen, in de B had ik echt telkens dezelfde maar nu in de L blijft het een verassing, die van mij Modderman heb ik al eens gehad in de L1, heb ik iig ene beetje een idee wat ze wil zien, hihihi

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 15:07

de bak is goed te rijden! De bak wordt ook dagelijks gevlakt en ook vor de wedstrijd. Knipoog

(heb ook wedstrijd in 's-Gravenzande zondag)

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 09:11

Vippie schreef:
Nee ken ik ook niet, valt me op dat er veel nieuwe jury's bij zijn gekomen, in de B had ik echt telkens dezelfde maar nu in de L blijft het een verassing, die van mij MIddendorp heb ik al eens gehad in de L1, heb ik iig een beetje een idee wat ze wil zien, hihihi

herstel verkeerde jury