wedstrijden in belgië

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bakkabouter

wedstrijden in belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 17:03

Ik begin eraan te denken om op wedstrijd te gaan met m'n paardje. Maar ik heb eigelijk geen flauw idee hoe het in belgië zit met startkaarten, en vooral met de klassen.
Dus welke klassen zijn er,wat moet je kennen voor de laagste klasse,wanneer mag je naar een hogere,...
Kan iemand me hierbij helpen?

Liene

Re: wedstrijden in belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 17:12

Hay,
ik rij in lrv kontich.Bij ons moet je eerst lidgeld betalen en dan kan je meedoen met trainingen en wedstrijden.Het niveau gaat tot Z2 .Ik weet niet juist hoe het gaat bij de paarden (ik zit nog bij de pony's) met het overgaan.
Misschien vind je hier iets www.lrv.be

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 17:43

Hallo ik rij bij de Unie der dressuurruiters. Bij ons kan je kiezen in welke klasse je start laag of hoog. En naar gelang het gereden resultaat krijg je bonuspunten. Als je dan 15 bonuspunten hebt mag je een klasse hoger. Je moet bij ons lidgeld betalen een immatriculatie voor je paard en een verzekering. Ik geloof dat het ongeveer op 57 euro komt voor een jaar te mogen rijden. Je moet wel voor elke wedstrijd nog wel 5 euro inschrijvingsgeld betalen voor elke proef. Je mag met een paard 2 proeven per dag rijden. Neem eens een kijkje op de site www.udr.be daar staat al de informatie op.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 20:58

In overleg met de topicstarter is dit topic verplaatst naar Wedstrijden.