stiften ???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mirie

stiften ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 17:01

ik heb zondag(1 mei) wedstrijd en het blijkt op gras te zijn, normaal heb ik stiftgaten in mijn ijzer maar helaas heb ik die dit keer niet...
toen dacht ik opeens dat er nog een kennis van mij van die opdraai striften heeft, ik die bellen. maar helaas die heeft ze niet meer, en die had gehoord dat die opdraai stiften niet meer gebruikt mogen worden...
hebben jullie ook daar iets van gehoord dat die niet meer gebruikt mogen worden? ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel

Melanie15

Re: stiften ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 22:08

Ik heb alleen vandaag gehoord dat je met de parade geen stiften meer erin mag hebben, doe je het wel, riskeer je een boete. Echt een hele vage regeling

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 22:20

je bedeoelt die *god hoe hete ze ook al weer* Quick settings oid.... kweetnie waarom zou je ze niet mogen gebruiken?

Mirie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 17:19

ja ik zou ook echt niet weten waarom je ze niet mag gebruiken... maarja ik hoorde het.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 17:23

Ik vind het helemaal niet zo raar dat je tijdens de parade geen stiften in mag hoor Melany!!
Paarden doen meestal erg opgewonden en kunnen, vooral als ze naast elkaar opgesteld staan nogal eens een trap naar elkaar geven!! Met stiften komt dit wel een heel stuk harder aan dan normaal!! En tijdens de parade is het gras waarschijnlijk ook al niet meer zo heel nat, want het is meestal aan het eind van de dag, en anders moet je maar gewoon een beetje rustig aan doen!
Ik vind het wel een goeie regel!

marlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 17:31

Een paar weken terug heeft iemand die ik ken nog van die opdraai stiften gebruikt, dus volgens mij mag het nog wel hoor.

Mirie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 17:43

ik ben het wel met viefdepief eens, ze zijn dan vaak veel drukker enz...

heb trouwens me wedstrijd gereden op het gras zonder stiften was opzich wel te doen, gewoon een iets rustiger tempo aangehouden...dan was het wel te doen.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 18:31

viefdepief heeft gelijk..
ik weet niet of je die mag gebruiken trouwens.. ik zou niet weten warom niet.. Verward

paardengek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 21:03

ik vind het best een stomme regeling.. :S waarom zou je ze niet gewoon aan kunnen doen ? xx

Mirie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 10:15

tijdens de parade snap ik dat ze niet om mogen wegens veiligheid voor andere...
maar waarom ze niet meer om mogen tijdens wedstrijden weet ik ook niet...:S