geschorst!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Utrolig

geschorst!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 16:20

Vorige maand heb ik mij nieuwe startkaart aangevraagd...
Komende zaterdag een wedstrijd maar nog steeds geen startkaart.

Toch maar even bellen met de KNHS... ben ik geschorst vanwege niet betalen van een boete!! Die ik WEL betaald heb, heb vorig jaar nog een bericht ervan gehad alles doorgebeld was allemaal in orde!

Kanaalstreek bedankt hoor!! Kan dus waarschijnlijk niet starten.

El_vis

Re: geschorst!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 16:42

irritant

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 18:13

Jah da behoorlijk irritant, heb je geen bewijsje dat je wel betaald hebt? Een afschrift ofzow? Ze schorsen jou nu zonder geldige reden! Boos!

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 18:53

dat is best knap banketstaaf als je betaald hebt!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 19:00

Wat zal ik ervan zeggen, typsch KNHS.. je moet echt alles bewaren, want ze pakken je overal op!

Utrolig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 20:15

Ik heb vorig jaar al een 'waarschuwing' gehad, toen heb ik dus gelijk gebeld. Het was allemaal al geregeld... niet!!

Ik heb daarna zelfs nog wedstrijd gereden met dezelfde combinatie!! Terwijl ik dus eigenlijk al geschorst was! Heb daar dus ook nooit officieel bericht van gekregen. Alleen nu bij mijn nieuwe paard wil een startkaart aanvragen dit duurde al 4 weken. Dus toch maar even bellen omdat ik zaterdag concour heb. Als ik zelf dus niet had gebeld had ik geloof ik dit jaar nog geen startkaart en was ook nog niet gebeld.

Eigenlijk kun je gewoon starten ook al ben je geschortst. Verward

Heb gelukkig alles via de pc betaald en is dus te achterhalen, de desbetreffende rijvereniging ging dit vanavond uitzoek en morgenvroeg gelijk met de KNHS bellen en dan doen ze morgen mijn papieren nog op de bus. Kan ik wrs zaterdag toch nog officieel starten.

Maar als dat niet zo is wie betaalt mijn boet van komende zaterdag?

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 20:39

Jee, vervelend!
Ook apart dat je na je schorsing gewoon door kon starten met je paard, zijn je wp's die je vanaf toen hebt gehaald ook gewoon geregistreerd ?
Maar zo te horen komt het wel goed voor dit weekend Lachen .

Beetje off-topic:
Ik lees in je onderschrift dat je zaterdag in Onstwedde start... ik ook ! Ik rijd aan het einde van de middag, als laatste starter in de M1. En jij?

senga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 09:38

ik heb precies hetzelfde alles netjes betaald maar geen startkaart,blijkt dat de vereniging iets niet heeft betaald voor mij en nu krijg ik geen startkaart terwijl ik wel gewoon wedstrijden start,heel raar dat ze dan niet even een briefje of zo doen.gelukkig kan ik aantonen dat alles wel betaald is anders heb je mooi een probleem

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 12:28

Mag ik vragen waarom je dan een boete hebt gekregen?

Absoluut niet vervelend bedoeld, vraag me alleen af hoe je aan een boete komt.......

Weer on-topic: idd typisch KNHS, het is nog steeds een zooitje, stuur je voor 2 verschillende combi's tegelijkertijd op, krijg je de een met een week en de ander na 4!weken, bel je erachteraan, nee hoor, die ene is veel later opgestuurd!

Boos!

Utrolig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 15:37

Ik rijd 's middags in de B, moet tegen 15.00 denk ik. Ik ben nummer 21.

De schorsing is opgeheven. volgende week krijg ik mijn startkaart binnen. Ze hebben mij wel 2 blannco coupons opgesturd waar ik niets extra's voor hoef te betalen...

Dat maakt alles weer een beetje goed. Vriendjes zijn?

Utrolig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 15:38

Die boete heb ik gekregen omdat ik mij heb afgemeld. dan moet je dus lekker wel betalen.

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 15:38

gelukkig maar!