Weet iemand eigenlijk of dat in heel nederland en misschien ook belgie is? of is dat zondags-rijden vooral in noord brabant (hierzo)???
Zijn er misschien meer mensen met dit probleem?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Margreet schreef:Ik heb juist het probleem dat steeds meer wedstrijden op zaterdag gehouden worden en dan heb ik geen vervoer...
kadans16 schreef:Waarom sport je op zondag niet? Is dat zo erg dan? en er zijn echt wel wedstrijden te vinden hoor.Kijk op www.startlijsten.nl gewoon in de vraagprogramma's en je ziet of jou klasse op zaterdag gereden wordt of niet.
kadans16 schreef:Waarom sport je op zondag niet? Is dat zo erg dan? en er zijn echt wel wedstrijden te vinden hoor.Kijk op www.startlijsten.nl gewoon in de vraagprogramma's en je ziet of jou klasse op zaterdag gereden wordt of niet.
knightloekie schreef:kadans16 schreef:Waarom sport je op zondag niet? Is dat zo erg dan? en er zijn echt wel wedstrijden te vinden hoor.Kijk op www.startlijsten.nl gewoon in de vraagprogramma's en je ziet of jou klasse op zaterdag gereden wordt of niet.
geloof kwelly..
El_vis schreef:
he wattes?
![]()
![]()
![]()
Eleonoor schreef:Zover ik weet zijn in alle regio's genoeg wedstrijden ook op zaterdag, juist ook om de opgegeven reden. Wat mij echter wel verbaasd is de taal die je gebruikt niet in geheel past bij je geloofsovertuiging. Of is dit de normale omgangstaal in het zuiden tussen jongeren??
knightloekie schreef:El_vis schreef:
he wattes?
![]()
![]()
![]()
hahaha ik bedoel dat heeft te maken met je geloof.. en kadans 16 heet kelly en dan krijg je in het kort
geloof kwelly
kadans16 schreef:En eeh, omdat jij niet kan rijden op zondag zijn die wedstrijden natuurlijk niet meteen ''freakin''
Marrepar schreef:Zaterdags zijn er ook altijd heel veel wedstrijden..