Wat dragen jullie onder je jasje?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

Wat dragen jullie onder je jasje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 19:00

Is het verplicht om een blouse aan te hebben met een boord die om je nek sluit?

Maaiikii

Re: Wat dragen jullie onder je jasje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 19:01

ik doe dat wel maar ik zag laatst nog iemand op een wedstrijd die gewoon een wit T-shirt aan had.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 19:03

Maaiikii schreef:
ik doe dat wel maar ik zag laatst nog iemand op een wedstrijd die gewoon een wit T-shirt aan had.

volgens mij mag dat officieel niet hoor..
Ik heb zo'n enorm te grote blouse Boos! Ik wil zo'n strak ding zonder mouwen hahah dat ziet er altijd zo mooi uit.
Als het heel heet is doe ik er trouwens niks onder aan hoor, anders val ik van mn paard van de hitte.

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 19:05

ik ik een blouse met mouwen en een blouse zonder mouwen:D

Shadow06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 19:15

Het is in ieder geval verplicht om een plastron te dragen en als die netjes blijft zitten zonder hem door je blouse te doen zou ik als het warm is gewoon zonder blouse rijden... maar ook blouse zonder mouwen vind ik erg handig!!!!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 19:23

Ik rij ook met blouse (met lange mouwen). Maar ondertussen ben ik alweer op zoek naar iets zonder mouwe, 'k had het afgelopen weekend al heet, en de zomer moet nog beginnen!! Knipoog

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 19:38

Volgens mij is het niet verplicht om een speciale rijblouse te dragen onder je jasje...

Ik draag ze zelf wel altijd, ze zijn er immers voor Lachen Heb er zelf twee, één gewone witte met lange mouwen en één lichtblauwe (met witte kraag) zonder mouwen.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 19:55

Als je een plastron aan hebt die goed past, zie je niet eens dat je een blouse aan hebt of niet.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 20:06

hmm dan past de mijne niet goed

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 20:07

Laatste keer had ik gewoon een wit shirt, en dat is echt heel irritant Nagelbijten / Gniffelen

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 20:10

Het is verplicht in de dressuur een witte, beige of gele blouse, met boord en lange mouwen te dragen.
Ik het springen zijn ander kleuren blouse toegestaan.
Korte mouwen moge offiecieel niet, maar er is geen hond die t ziet net als welke kleur dat je aan hebt. Maar als je bijv. in zomertenue mag rijden en je hebt dan een ander soort blouse aan mag je niet starten zonder jasje.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 20:57

peanutbutter schreef:
Het is verplicht in de dressuur een witte, beige of gele blouse, met boord en lange mouwen te dragen.
Korte mouwen moge offiecieel niet, maar er is geen hond die t ziet net als welke kleur dat je aan hebt. Maar als je bijv. in zomertenue mag rijden en je hebt dan een ander soort blouse aan mag je niet starten zonder jasje.

Oo oke. Zolang je je jasje erover heen houdt (als je iets anders dan een blouse aan hebt) mag het? Of mag het officieel hlemaal niet? Want dan ga ik maar even een echte blouse halen. Ik dacht als het niet uitmaakt trek ik gewoon een witte blouse aan van bijv zeeman.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 21:18

ik heb altijd een wit hemdje onder mijn jasje ! Lekker luchtig!

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 21:32

peanutbutter schreef:

Oh?
Sowieso rijd ik altijd met jasje want dat vind ik gewoon netter, tenzij de mussen van het dak vallen, maar bij de pony's heb ik regelmatig zonder jasje mogen starten met bloes met korte mouwen???

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 21:54

ik rijd al jaren met een zwart t-shirt onder mijn jasje, ik hou niet van wit. Niemand die t ziet en ik heb een goed sluitende plastron dus het valt ook echt niet op. En zomertenue......ik ga toch echt niet met een blouse IN mijn broek een proef rijden hoor, dan ga ik liever dood in mijn dressuurjasje (en mn zwarte t-shirt uiteraard!!!).

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 22:48

peanutbutter schreef:

Een andere kleur en korte mouwen is in de dressuur ook gewoon toegestaan hoor, alleen niet in zomertenue.
Ik heb een hele grappige blauwe dressuurblouse met witte boord en manchetten, en een witte met lange mouwen van Anky (vreselijk zo'n merk, maar dat is de enige die met erg warm weer een beetje okselfris blijft Knipoog Schijnheilig ).
Zomertenue doe ik eigenlijk niet aan, al is het 40 graden, ik trek mijn jas aan! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 22:53

Blauw geruite met korte mouwen

Daaroverheen een lichtblauw 3 kwart truitje met v-hals.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 23:28

ik heb gewoon mijn lichtblauw met wit gestreepte dressuurblouse aan,met mijn plastronspeld erdoorheengeprikt. ik vind het allemaal wel best. Ik rijd er lekker in los en voordat ik de ring in ga trek ik mijn jasje aan. In de zomer start ik niet, dus ik heb nog nooit in zomertenue gestart Tong uitsteken

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 23:36

Als het heel warm is een hemdje met een schijnbloes en anders een t-shirt of bloes met schijnbloes.

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 00:15

Wat ik onder mijn jasje aan heb? als er een mannelijke jury zit alleen een rode kanten BH, ik moet toch ergens mijn punten vandaan halen Haha! Haha! Haha!

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 01:01

WWWiske schreef:
Wat ik onder mijn jasje aan heb? als er een mannelijke jury zit alleen een rode kanten BH, ik moet toch ergens mijn punten vandaan halen Haha! Haha! Haha!

Ligt eraan waar de mannelijke jury de voorkeur aan geeft, bij sommige wil dat toch echt niet helpen. Clown

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 07:07

Zomer of winter, altijd blouse met korte mouwen (of je lange of korte hebt zien ze toch niet met je jasje aan, en in de zomer ook gewoon met jasje.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 07:11

Maaiikii schreef:
ik ik een blouse met mouwen en een blouse zonder mouwen:D

ik ook, z'n hele mooie blauwe die strak is met korte mouwen,
en z'n lompe witte die uit het jaar 0 komt met lange mouwen!!!

Plastron heb ik altijd netjes om met speldje enz.
ze zijn namelijk heel erg verplicht helaas..

en nu ook nog z'n mooie veiligheidscap..
vreselijke ondingen, maar goed het is verplicht..

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 07:15

peanutbutter schreef:
Een andere kleur en korte mouwen is in de dressuur ook gewoon toegestaan hoor, alleen niet in zomertenue.
Ik heb een hele grappige blauwe dressuurblouse met witte boord en manchetten, en een witte met lange mouwen van Anky (vreselijk zo'n merk, maar dat is de enige die met erg warm weer een beetje okselfris blijft Knipoog Schijnheilig ).
Zomertenue doe ik eigenlijk niet aan, al is het 40 graden, ik trek mijn jas aan! Ja

neej ik heb ook altijd mijn jasje aan, maar heb ook al eens z'n stomme jury gehad die mij daar op afgestraft heeft!
Dat was in slagharen, iedereen reed in zomerteneu en ik en nog 1 meisje als enige netjes in mijn jasje kreeg ik en dat meisje een 6 voor verzorging en de rest een 7 daardoor had ik net 155 punten, stelletje eikels, denk je dat je het goed doet nee hoor

Maar ondanks dat ook al is het 40 graden, die 5 minuten gaat mijn jasje aan

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 08:59

WWWiske schreef:

Haha! Haha! Haha!

ik trouwens gewoon een blouse met lange mouwen Schijnheilig