Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maaiikii schreef:ik doe dat wel maar ik zag laatst nog iemand op een wedstrijd die gewoon een wit T-shirt aan had.
peanutbutter schreef:Het is verplicht in de dressuur een witte, beige of gele blouse, met boord en lange mouwen te dragen.
Ik het springen zijn ander kleuren blouse toegestaan.
Korte mouwen moge offiecieel niet, maar er is geen hond die t ziet net als welke kleur dat je aan hebt. Maar als je bijv. in zomertenue mag rijden en je hebt dan een ander soort blouse aan mag je niet starten zonder jasje.
peanutbutter schreef:Het is verplicht in de dressuur een witte, beige of gele blouse, met boord en lange mouwen te dragen.
Korte mouwen moge offiecieel niet, maar er is geen hond die t ziet net als welke kleur dat je aan hebt. Maar als je bijv. in zomertenue mag rijden en je hebt dan een ander soort blouse aan mag je niet starten zonder jasje.
WWWiske schreef:Wat ik onder mijn jasje aan heb? als er een mannelijke jury zit alleen een rode kanten BH, ik moet toch ergens mijn punten vandaan halen![]()
![]()
Maaiikii schreef:ik ik een blouse met mouwen en een blouse zonder mouwen:D
peanutbutter schreef:Een andere kleur en korte mouwen is in de dressuur ook gewoon toegestaan hoor, alleen niet in zomertenue.
Ik heb een hele grappige blauwe dressuurblouse met witte boord en manchetten, en een witte met lange mouwen van Anky (vreselijk zo'n merk, maar dat is de enige die met erg warm weer een beetje okselfris blijft![]()
).
Zomertenue doe ik eigenlijk niet aan, al is het 40 graden, ik trek mijn jas aan!
WWWiske schreef:Wat ik onder mijn jasje aan heb? als er een mannelijke jury zit alleen een rode kanten BH, ik moet toch ergens mijn punten vandaan halen![]()
![]()