Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nelis schreef:wij zijn in het springen vertegenwoordigd
hebben jullie er al een keer eerder gestart?
Bettine schreef:Dat was vroeger altijd in het stadspark in Veenendaal, komen al die mensen 'paardjes kijken'
Mensen die er geen verstand van hebben dus, en dus lekker hun stoelen net naast de ring uitklappen en met hun voeten op het hekje van de ring gaan zitten / Mensen die hun hond uitlaten midden in de ring / Mensen die hun kinderen (inclusief allerlei oranje vlaggetjes en fluitjes, enz) lekker op het losrijterrein laten spelen, enz enz enz
Maar waar wordt het nu gehouden dan?
Vond het altijd wel leuk om daar te rijden.
risthia schreef:Ik denk nog steeds op dezelfde plek! Ik heb nl van te voren gebeld of het weer daar gehouden werd ivm een aantal jonge beesten die ik mee wilde nemen, goede ervaring voor zeresultaten zullen wel minder zijn! En de mevrouw die ik aan de telefoon had zij dat het nog steeds hetzelfde is als altijd.
risthia schreef:Voor zover ik weet zit de organiserende vereniging in rhenen en is het concours in veenendaal, zo werd het mij verteld..... maar goed ik moet toch nog bellen om een en ander te wijzigen, dan vraag ik het wel gelijk.