10de en 18de met de nodige problemen :=

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

10de en 18de met de nodige problemen :=

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 23:57

vandaag had ik mijn 1ste msp wedstrijd. Heel leuk,zaterdag avond al richting schilde, komen we langs zon vrij onverlicht straatje, dus wij wat rustiger rijden, vliegt er ineens een auto voor ons in (uit een straatje dat we niet zagen door bomen die er ehm 'rond' stonden (dus er langs)) mam alles toe moeten gooien, en exje had zich daa rniet aan verwacht (tja na een uur rijden gaat hij op rust staan waarschijnlijk) met gevolg dat paardlief op zijn knieën lag Scheve mond Dus ik uitgestapt even gaan kijken, hij stond weer recht en ik zag niets wat echt 'super erg' kon zijn. Dus door gereden dat we snel op die manege waren (wel blijven uitkijken natuurlijk) op de manege zijn wondje ontsmet (had een klein sneetje langs zijn oog) en toch maar een kwartiertje gereden, hij was wat stijf en dat wou ik er even uit hebben... (had niets behalve dat wondje aan zijn oog)

dus op stal gezet, voer en water gegeven en hooi, om het half uur gaan kijken of alles nog oke was. En hij dronk niet, zijn voer liet hij voor de helft staan Scheve mond Ik lekker ongerust naar bed, mam zou wel gaan kijken oftie dronk of neit, dat ik op tijd kon slapen omdat ik smorgens zo vroeg op moest, dus ik samen met Mieke (tege mn zin) naar bed; smorgens om 7 uur meteen naar exje, had hij gelukkig toch gedronken en zijn voer op! dus al gerust gesteld

even gaan omkleden. En toen exje op mijn gemak gaan klaar maken, inrijden, kwamen ze vijf minuten voor ik binnen moest zeggen dat ik mijn dekje moest wisselen, want dat ik zo niet binnen mocht (heb zijn naam erop staan). Dat haddenze neit eerder kunnen zeggen natuurlijk (ik was al ruim een 45 min in de piste, heb lang ingereden omdat hij nogal gek was) Dus ik snel wisselen (eerst nog een dekje gaan kopen gezien ik geen ander bij heb) exje opgefokt, misschien ook omdat de merrie die ze aant poetsen waren langs zijn box aant hinniken was. Kom ik binnen meteen rijden in de buitenring,

voor het eerst buiten. Dus exje lichtjes de kluts kwijt (en ik trouwens ook) maar het ging ehm 'goed' Clown ik heb mijn piste 5 m smaller en 3 m korter gemaakt voor mijn figuren Nagelbijten / Gniffelen

kom ik buiten.
Jury: je mag niet met zweep rijden
ik keek heel verbaasd naar hem, gezien in het regelement staat:
zwepen moeten min 1m zijn en max 1.20

komt er een rechter:
sorry dat ik u onderbreek, maar zij mag wel met zweep rijden! Dat staat in het regelement.

jury: oh. Nouja, volgens mij mag het niet.

heeft ie van onder als nog gezet dat t niet mag en uiteindelijk 18de met 56.5(!!!!!) procent Bloos! en dat voor een 18de plaats? Scheve mond tja hoog gepunt, die proef was nauwelijks 48% ofzo waard Nagelbijten / Gniffelen en fin hoe ze het gedaan hebben is me een raadsel, maar ik kreeg 56.5 Bloos!

2de proef, heb ik hem even op stal gezet omdat daar nog ruim 1 uur tussen was (en dan tel ik daar nog ongeveer 40 min inrijden bij, dus eigenlijk 1 uur en 40 min.)
in gaan rijden, ging exje wat bokken en wat rondspringen, dus de eigenares van onze club (die mij vanaf nu ook les gaat geven) zei dat ik moest doorr ijden en hem maar wat moe moest rijden en los teugeltje dat ie ontspande en niet zo opgefokt was.ik dat gedaan en thielp!!

ex rustig, ik rustig, en een proef die naar mijn gevoel lekker ging! en die naar mijn gevoel inderdaad de 57.5% waard was! OK dan!

exje krijgt morgen een dag je vrij (weide) en ik neem ook een dagje vrij gelofo ik Bloos heb vandaag niets gegeten of gedronken (ben nu even water aan het drinken omdat ik moet van mijn moeder, anders ging ik zo slapen, want t gaat er niet echt in Scheve mond) heb het zwaar onderschat! Maar het was zeker de moeite waard Ja

1ste proef 18de van de 22 (56.5 dus)
2de proef 10de van de 22 (57.5) wat ik erg goed vind voor een 1ste buitenwedstrijd, en 22 sterke deelnemers Bloos! wat een mooie ponys daar liepen! nou Haha! kzou er gerust een deel op stal willen

(grapje, exje is en blijft toch de mooiste *voor mij dan*)

owja nog wat probleempjes:
een enorm strenge ringmeester Nagelbijten / Gniffelen erk omt zon meisje door zonder paard of iets! en ze had er witte rijbroek aan, maar dan met sportschoenen en kousen (zo loop ik ook geregeld rond op wedstrijd als ik gedaan heb met rijden) die moest terug naar haar vrachtwagen voor der laarzen Nagelbijten / Gniffelen
en dat heeft ie bij meerdere gezegd Verward

ook bij mij. Twas nietecht eerlijk
ik reed als 8ste, er gingen 7 mét zweep binnen, en niemand had wat gehoort, ik kom binnen en ze beginnen over de zweep Scheve mond de andere zeven waren ook een paar clubgenootjes bij, en die hadden allemaal niets gehoort Scheve mond

ze gingen zeuren of knobspoortjes niet te lang waren (terwijl dat meisje een vrij hoge proef rijd waar sporen toegelaten zijn)

en over t feit dat ik geen echte 'plastron (das)' heb maar meer zon kraagje met spelt/

en zo nog wel dingen Scheve mond was me aant opfokken omdat ze toch veel commentaar op mij gaven Nagelbijten / Gniffelen terwijl mn clubgenoten ook zo reden en zij geen commentaar krijgen, en als ik nerveus ben kan ik niet veel hebben en jaag ik me direct op, ik zwijg wel Haha! maar ik word nerveus...Dus Nagelbijten / Gniffelen

Melanie15

Re: 10de en 18de met de nodige problemen :=

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 07:56

Zozo strenge controle. Dat heb ik nog nooit meegemaakt dat ze zo streng waren!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 13:08

stom dat ze zo moeilijk doen. Maar al bij al dan toch nog goed gereden blijkbaar.

Bke4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 19:18

eyyy proficiat met je resultaten mie :d

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 19:40

Bke4: ben gans blij met die 10de plaats Knipoog Haha! stond as 1ste van de m&m ruiters Haha! *trots*
zitake: vond het ook stom dat ze zo moeilijk deden, op de site staat dat ze motiverend zijn Scheve mond
Melanie15: ik ook niet tot zondag Nagelbijten / Gniffelen werd nog nooit zo streng gecontroleert, ze leken mij er uit te zoeken Clown ofzo kwam het over Haha!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 13:39

pharagirlke schreef:
Bke4: ben gans blij met die 10de plaats Knipoog Haha! stond as 1ste van de m&m ruiters Haha! *trots*
zitake: vond het ook stom dat ze zo moeilijk deden, op de site staat dat ze motiverend zijn Scheve mond
Melanie15: ik ook niet tot zondag Nagelbijten / Gniffelen werd nog nooit zo streng gecontroleert, ze leken mij er uit te zoeken Clown ofzo kwam het over Haha!

haha dat is elke jury zo ongeveer. (enorm motiverend Haha! )

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 19:08

de fotos staan hier: viewtopic.php?f=10&t=403068
zitake: ik heb jury's gehad die je wel op je fouten wezen, maar ook uitlegde wat je fout deed en hoe je het kon oplossen! en dát vind ik motiverende jurys!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 12:51

idd aan die heb je nog iets. Ik rijd vaak nog onderlinge wedstrijdjes mee en dan krijg je je protocol terug waar per onderdeel opstaat wat er verkeerd was.