Ik weet dat de selctiewedstrijden (dressuur) voor Kring Zuid in Odijk en Montfoort zijn, maar moet je beide starten om uberhaupt geselecteerd te kunnen worden voor de Utrechtse?
Of mag je ook 1tje starten?
Ik kan op de regiosite niets hierover vinden.
In Odijk kan ik namelijk echt niet starten, vanwege keuring!
Voor de dressuurselectie zal onze Kring samen met Kring Utrecht Zuid gezamenlijk twee selectiewedstrijden organiseren: - 25 juni 2005 in Odijk (organisatie Kring Oost en Veldruiters) - 9 juli 2005 in Montfoort (organisatie Kring Zuid en West Stichtse Ruiters) De gezamenlijke selectie houdt in dat het aantal actieve combinaties per 1 juni 2005 uit beide kringen bij elkaar geteld worden en dat daaruit een aantal te selecteren combinaties zal worden afgevaardigd naar de regiokampioenschappen. Selectie vindt plaats op basis van plaatsingspunten voor de beste twee van de vier te verrijden proeven.
je maakt meer kans wanneer je beide wedstrijden meerijd denk ik, misschien kun je iets regelen dat je eerst naar de keuring kunt en dan kunt starten (of andersom)
alexandra15
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam
waar valt bilthoven/bosch en duin onder? onder zuid oost of west
Moet je even kijken op www.paardensportutrecht.nl en dan onder een kring, dan staat er iets van verenigingen kring en dan kan je kijken of je vereniging ertussen zit