Vandaag weer eens een ouderwets fijne wedstrijd gereden! In onze eerste 5 wedstrijden in het Z1 hadden Patos en ik meteen 8 winstpunten en zelfs een keer een uitschieter van 204 punten. Helaas bleken de laatste twee punten een stukkie lastiger, want na 4 weken geen wedstrijden was ons niveau een beetje terug gezakt, 5 wedstrijden zonder punten en zelfs een dieptepunt van 159 punten
(had ook wel wat met de jury te maken
)
Het was in de rijbak echt niet om uit te houden dus het losrijden hebben we maar gereduceerd tot 15 minuutjes. De eerste proef ging lekker, even iets imulsverlies in een keertwending en wat kleine dingetjes. Tweede proef was het centje een klein beetje op aan het raken
, maar toch ging ook die proef niet slecht en voor het eerst gingen de wissels weer echt lekker!
Resultaat: eerste proef 185 punten en een 1e plaats (van de drie Z1'ers, maar goed..
), de tweede proef 182 punten, 1 punt verschil met de nummer 1. Kreeg nog een complimentje van de jury dat ik Patos zo correct voorstelde op een gewoon trensje, dat zou ze graag vaker zien gebeuren
Had bijna allemaal 7-ens, zelfs 2 8-en (o.a. voor de wissels) en verder een 4 voor de keertwending
Nu maar eens heel hard leren voor mijn examens, dan kunnen we in de zomervakantie ons geluk in de Z2 gaan beproeven.