Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dondahsteen schreef:te dom!!!!!!!! aso's gewoon
dimola schreef:Nou Vandaag had ik dus wedstrijd! Alles ging goed hij was netjes ingevlochten en toen op het erf lekker losgestapt losrijden ging minder hij zat erg vast!Maar de proef ging egt helemaal TOP!!!Ik moest tege 24 andere! Echt de proef ging super netjes rond liep ontspannen en luisterde goed! Ik was en ben Helemaal tevreden! Maar toen kwam de uitslag! En het meisje wat normaal echt altijd!! eerste wordt chantal heet ze had 148 punten!
en ze had super gereden geen enkele fout gemaakt! en toen ware al die kleintjes die de hele tijd op het verkeerde been zater handen in hun neus en die beesten zo hard aandrijven (schoppen
) en die verkeerde figuren waren allemaal 1 2 3 4 5 of 6e! Ik vind het zo raar iedereen stond ervan te kijken! het ho0gste aantal punten was 162!
Jeses h0e kom je derbij!
..daar wordt ik echt boos om! maar ik weet 1 ding max heeft super z'n best gedaan! en ik ben erg tevreden en die jury die spo0rt gewo0n niet dat noemen ze met een makkelijk woord! ---»VOORTREKKEN!«----..Ooh ja!! en ze hadden o0k niet bij geschreven hoeveelste je ben gewo0rden! dus reken maar uit van de 24 mag je zelf weten hoeveelste je bent geworden!