Dit slaat werkelijk nergens op!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

dimola

Dit slaat werkelijk nergens op!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 16:50

Nou Vandaag had ik dus wedstrijd! Alles ging goed hij was netjes ingevlochten en toen op het erf lekker losgestapt losrijden ging minder hij zat erg vast!Maar de proef ging egt helemaal TOP!!! OK dan! Ik moest tege 24 andere! Echt de proef ging super netjes rond liep ontspannen en luisterde goed! Ik was en ben Helemaal tevreden! Maar toen kwam de uitslag! En het meisje wat normaal echt altijd!! eerste wordt chantal heet ze had 148 punten! Verward en ze had super gereden geen enkele fout gemaakt! en toen ware al die kleintjes die de hele tijd op het verkeerde been zater handen in hun neus en die beesten zo hard aandrijven (schoppen Boos! ) en die verkeerde figuren waren allemaal 1 2 3 4 5 of 6e! Ik vind het zo raar iedereen stond ervan te kijken! het ho0gste aantal punten was 162! Lips are sealed Jeses h0e kom je derbij! Boos! ..daar wordt ik echt boos om! maar ik weet 1 ding max heeft super z'n best gedaan! en ik ben erg tevreden en die jury die spo0rt gewo0n niet dat noemen ze met een makkelijk woord! ---»VOORTREKKEN!«----..Ooh ja!! en ze hadden o0k niet bij geschreven hoeveelste je ben gewo0rden! dus reken maar uit van de 24 mag je zelf weten hoeveelste je bent geworden! Boos!
Laatst bijgewerkt door Lielle op 25-04-05 09:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: hoofdletters en uitroeptekens uit titel verwijderd

Chrissetje

Re: Dit Slaat Werkelijk !!!NERGENS!!! op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 16:57

als eerste: gefeli dat het toppie ging Haha!

die jury is idd niet echt geweldig Verward

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 17:03

Ach ja, iedere jury jureert nou eenmaal op zn eigen manier, dat moet je toch wel weten. En dat van dat hoeveelste je bent, dat doen ze meestal niet, weet je wel hoeveel tijd dat kost

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 17:13

te dom!!!!!!!! aso's gewoon

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 17:20

dondahsteen schreef:
te dom!!!!!!!! aso's gewoon

Wat is dit voor reactie??? Verward

Iedere jury jureert hoe hij of zij dat wil. Kleintjes zijn nou eenmaal moeilijker te beoordelen dan grotere. En als die dan winnen, tjahhh, het zal niet de eerste keer zijn.

Maar als je zelf goed gereden hebt ben je toch ook wel tevreden???

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 17:28

Beetje raar.. Waarom doen ze die kleintjes dan niet gewoon in een aparte groep, das toch veel eerlijker..

dimola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 17:29

Ik ben ook tevreden en blij dat max zo liep! Maar ik vnd het gemeen van de jury want ik wil EERLIJKE!!!!! beoordeling niet van die K*T smoesjes wat heb ik daar nou aan! Boos! En die kleintjes in een andere groep vind ik ook beter maar doen ze niet!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 17:54

Het is maar waar de jury op let Lachen Het is balen maar de volgende keer beter!

wisja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 17:57

heej pas:P

ajoh ze zijn daar gewoon matig ik moch ook ineens niet meedoen omdat die vrouw die dat altijd regeeld 2 en een halve week op vakantie is ofzo en ik geef me altijd op via mail dus dat was dus niet doorgekomen maarja normaal jureren ze wel eerlijk en die kindjes rijden meestal nog B1 maar die was er nu niet toch? ook raar idd gewoon zielig.. kijk ze jureren mischien zo maar dat zouden ze zelf ook niet leuk vinden als hun slechter werden beoordeeld maarja.. xx

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:00

Achja, het is en blijft een jury sport, daar kun je niks aan veranderen, zolang jij weet dat je goed hebt gereden, maakt het toch niet uit?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:08

dimola schreef:
Nou Vandaag had ik dus wedstrijd! Alles ging goed hij was netjes ingevlochten en toen op het erf lekker losgestapt losrijden ging minder hij zat erg vast!Maar de proef ging egt helemaal TOP!!! OK dan! Ik moest tege 24 andere! Echt de proef ging super netjes rond liep ontspannen en luisterde goed! Ik was en ben Helemaal tevreden! Maar toen kwam de uitslag! En het meisje wat normaal echt altijd!! eerste wordt chantal heet ze had 148 punten! Verward en ze had super gereden geen enkele fout gemaakt! en toen ware al die kleintjes die de hele tijd op het verkeerde been zater handen in hun neus en die beesten zo hard aandrijven (schoppen Boos! ) en die verkeerde figuren waren allemaal 1 2 3 4 5 of 6e! Ik vind het zo raar iedereen stond ervan te kijken! het ho0gste aantal punten was 162! Lips are sealed Jeses h0e kom je derbij! Boos! ..daar wordt ik echt boos om! maar ik weet 1 ding max heeft super z'n best gedaan! en ik ben erg tevreden en die jury die spo0rt gewo0n niet dat noemen ze met een makkelijk woord! ---»VOORTREKKEN!«----..Ooh ja!! en ze hadden o0k niet bij geschreven hoeveelste je ben gewo0rden! dus reken maar uit van de 24 mag je zelf weten hoeveelste je bent geworden! Boos!

tja...
ten eerste dressuur is jurysport,als je er niet tegen kunt moet je er ook maar niet aan beginnen!!! Schijnheilig
en dan even over je zelf:hoeveel punten had je zelf dan?aangezien het zo goed ging zo je zelf schrijft...
oh en btw, probeer gewoon nederlands en normaal lettertype te typen ipv o0k en dergelijke! Knipoog leest makkelijker...

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 19:24

Als je echt goed rijd krijg je je punten, ongeacht de jury.

Misschien niet zo hard afgeven op de jury en gewoon nog harder gaan werken zodat ze de volgende keer niet om je heen kan? Die jury zit daar in haar vrije tijd, ze doet dit voor haar en jullie plezier. Als je alleen maar positieve geluiden wilt horen moet je lekker thuis blijven rijden. Dressuur is een jury sport. Als je daar niet tegen kunt moet je niet meerijden.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 08:21

Ik vind het heel jammer dat je de andere ruiters zo dinigrerend benadert. Die kleintjes, die reden waarschijnlijk gewoon netter en beter dan Chantal.
Dat die anders altijd 1e wordt wil niet zeggen dat ze nu goed gereden heeft!

Nee sorry, buiten je irritante typestijl heb je ook nog veel te leren over respect voor anderen en omgaan met teleurstellingen.
Maar hoeveel punten had je nou voor die voor die super fijne proef?

NoireIdylle

Re: Dit slaat werkelijk nergens op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 17:08

Tip: Ga springen! Lachen