wedstrijd gehad in overloon

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marloe

wedstrijd gehad in overloon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 16:23

gisteren had ik wedstrijd in overloon! Haha! ik vond het erg leuk, lekker klein en niet de hele dag mee kwijt. eerst losgereden in een grote bak. ging allemaal netjes enzo. toen mocht ik voor de ring nog even stappen en toen erin! allemaal mooie witte hekjes enzo. de proef ging echt lekker, alleen met galop aanspringen schopte dante tegen het witte hekje aan en deed hij ff zijn hoofd omhoog Ach gut . maar uiteindelijk superblij natuurlijk! toen ff uitgestapt en weer meteen naar huis om foto's te laten maken voor opa en oma (40 jaar getrouwd) nou weer thuis ga ik achter de pc zitten met de gedachte dat ik de uitslag pas vandaag te weten zou krijgen... maar... ik moest ook tegen jara (Red_Flame) rijden en die wist het al! 3e met 168 punten!! Haha! en het was een selectie wedstrijd. net mijn beker opgehaald bij de stal waar dante staat (hun hadden vandaag wedstrijd daar) nu sta ik 3e van de kring *o/*

RedFlame

Re: wedstrijd gehad in overloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 19:48

wat toevallig dat jij daar ook was nog gefeliciteerd he, ik dacht zie ik je eindelijk een keer toen ze je naam zeiden was je er niet Tong uitsteken

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 20:33

Ik heb daar vorige week bij de paarden gestart

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 21:35

RedFlame schreef:
wat toevallig dat jij daar ook was nog gefeliciteerd he, ik dacht zie ik je eindelijk een keer toen ze je naam zeiden was je er niet Tong uitsteken

haha Clown volgende keer in sambeek zien we elkaar misschien wel Tong uitsteken ik zou er graag bij geweest willen zijn maarja, opa en oma gingen voor Tong uitsteken
@ Unika: in welke klasse rijd je en hoe was het gegaan? Lachen

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 11:50

Hee leuk, moest je tegen mijn zoon rijden (D/B). Hij begint nog maar net dus hij was heel blij met zijn 145 punten... Tot de helft van de proef lag ie op wp koers, maar toen begon Insley te klieren en ging het wat minder. Maar geeft niet, komt wel goed al duurt het wat langer.
Onze pony liep trouwens in de andere ring nog met een kennis van ons (azriM hier op bokt) en die deed het supergoed. Ze was 5e met 170 punten, en 2e van de kring. Ontzettend jammer dat Ins bokte met aanspringen in de rechtergalop anders had ze een dikke beker gehad... maar ja, in Sambeek kunnen we weer op herhaling....

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 14:05

JollyJumper schreef:
Hee leuk, moest je tegen mijn zoon rijden (D/B). Hij begint nog maar net dus hij was heel blij met zijn 145 punten... Tot de helft van de proef lag ie op wp koers, maar toen begon Insley te klieren en ging het wat minder. Maar geeft niet, komt wel goed al duurt het wat langer.
Onze pony liep trouwens in de andere ring nog met een kennis van ons (azriM hier op bokt) en die deed het supergoed. Ze was 5e met 170 punten, en 2e van de kring. Ontzettend jammer dat Ins bokte met aanspringen in de rechtergalop anders had ze een dikke beker gehad... maar ja, in Sambeek kunnen we weer op herhaling....

nee, ik moest niet tegen jouw zoon (ik rijd in de E/B) maar wel tegen een clubgenootje van mij (en bij hun staat mijn pony Haha! ) : Lisette Oosterlaken, zij was 3e. goed zeg 170! ik sta trouwens ook 2e van de kring! ik zag dat de gene die 2e was, niet bij onze kring zit Haha! . in sambeek ben ik er ook weer Ja

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 20:20

Citaat:

Is dat met Laura C? Dat is namelijk een klasgenootje van mij!!!

Ik reed bij de paarden in de B-dressuur. Het losrijden ging super en de proef gewoon goed maar met een zijsprong erin! Maar de jury was het er niet mee eens en ik kreeg maar 147pnt. En als commentaar dat ik haar over haar tempo jaagde terwijl ze in slaap viel Verward Maja, voorlopig helaas geen wedstrijden meer met Poca maar wel met Vidje!

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 20:49

Ja, dat is inderdaad Laura (hallo... Laura, heb je je onderschrift al aangepast...?). Ik was trouwens ook in Overloon bij de paarden, maar dan in de L2, en ja hoor, ik was weer eens laatste... Jumper was er nog niet van overtuigd dat de buitenconcoursen toch echt begonnen waren en liep voor geen meter! Na een paar dingen in zijn oor gefluisterd te hebben ( daar kwam ook het woord frikand... in voor...) en twee weken flink trainen ging het vorige week in Mill wel stukken beter (158 punten) en deze week liep ie alweer beter dus dat geeft hoop!