Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RedFlame schreef:wat toevallig dat jij daar ook was nog gefeliciteerd he, ik dacht zie ik je eindelijk een keer toen ze je naam zeiden was je er niet
JollyJumper schreef:Hee leuk, moest je tegen mijn zoon rijden (D/B). Hij begint nog maar net dus hij was heel blij met zijn 145 punten... Tot de helft van de proef lag ie op wp koers, maar toen begon Insley te klieren en ging het wat minder. Maar geeft niet, komt wel goed al duurt het wat langer.
Onze pony liep trouwens in de andere ring nog met een kennis van ons (azriM hier op bokt) en die deed het supergoed. Ze was 5e met 170 punten, en 2e van de kring. Ontzettend jammer dat Ins bokte met aanspringen in de rechtergalop anders had ze een dikke beker gehad... maar ja, in Sambeek kunnen we weer op herhaling....
Citaat:Onze pony liep trouwens in de andere ring nog met een kennis van ons (azriM hier op bokt) en die deed het supergoed. Ze was 5e met 170 punten, en 2e van de kring. Ontzettend jammer dat Ins bokte met aanspringen in de rechtergalop anders had ze een dikke beker gehad... maar ja, in Sambeek kunnen we weer op herhaling....