Losrijden was echt een ramp. Ik durfde eerst bijna niet het terrein op. Echt zo'n omgeploegd akker veld met allemaal stengels.. Had maar ff peesbeschermers om gegaan, en voorzichtig gereden. Liever niet weer een peesblessure.
Ik hoorde toen iets knorren op het veld, ja het was Orlando! Alleen geen Laura/Pasha er op, andere jongen.

Maargoed, mijn eerste proef. Moest er weer eerst iemand voor me, dus nog langer wachten. Hij werd alweer traag. Hij zag het rondje om de ring wel spoken en enge geiten, maar daarna keek ie niet echt meer ergens naar. Hij was erg traag, maar verder geen grote fouten ofzo.
En toen tweede proef, had hem beetje wakker proberen te maken tussendoor maar zonder succes. Hij kakte volledig in, reactie op het been was ver te zoeken. Hij deed ook allemaal van die vage dingen opeens. Ging ie aangaloperen bij de inzet van middendraf en wisselen tijdens middengalop. Ach ja geen succes dus. Leuk zo'n rabo proef verknallen.

Wilde ik nog naar Laura's proef kijken, mocht ik er niet heen van die ringmeester.

Ff couponnen opgehaalt: 169 en 143, was een verschil he. Er deden er geloof ik 13 mee. Mn vader had geen zin om op de prijsuitreiking te wachten, dus Laura zou eventuele prijzen mee nemen. Belde net op naar het secretariaat en was dus eerste met de eerste proef! En ik denk laatste met die andere?

En volgens mij had Laura met Pasha 152 en 154 als ik het goed verstaan had. En met Orlando weet ik het nog niet. 2x 1e met 180 ofzo?