toch nog geluk 2x eerste

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nimmy

toch nog geluk 2x eerste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 12:36

Na een klote weekend, vanaf donderdag alleen maar gezeik... met mijn oude bijrijder, die nu alles doet om t mij moeilij te maken

za ochtend nog knallende ruzie met mn moeder (wat opleverde dat we samen een weekend naar londen gaan)

za avond wedstrijd.... met losrijden was er eerst niks mee te beginnen, alleen maar hard, en hij pakte zo onwijs vast.... hellup heb ik weer, na 30 keer er van door gegaan te zijn, ging ie een beetje ontspannen, en vlak voor ik moest, liep die even los door zn lijf, daarna meteen niet meer...
op zich nette proef op een paar dingetjes na, hij was af en toe wat drammerig..
toen even stappen, er was er 1 tussen, dus kon niks meer doen met m, 2e proef ging een stuk beter, nog niet geheel tevreder, hij was nog steeds af en toe erg onrustig en drammerig.

ik daarna adzafelen, komt de jury langs lopen.. goed gereden... owh nouj dank je (kan beter maar toch bedankt Bloos )

prijsuitreiking... ik verwacht mss 3 of 4e neej eerste whoh met 164 punten, bij de 2e proef waren de scores lager en de 2 + 3 prijs hadden 159 punten... en ik was weer eerste alleen met 171 punten, wak telfout.. mn eerste gedachten, maar neej het klopt, ben zo blij..
en had zo'n leuk jurycommentaar "leuk paard, alleen af en toe wat omstuimig" Haha!

wat inhoud dat we nu 12 punten in de b hebben en overgaan naar de l

Sizz

Re: toch nog geluk 2x eerste

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 12:58

Gefeliciteerd en succes in de L. Lachen

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 13:01

Idd succes in de L. Goed gedaan hoor!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 13:29

Netjes hoor! De L1 moet zo vast wel lukken! OK dan!

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 09:51

jah ben er ook super blij mee, kwam echt precies op t juiste moment