Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fitzroy schreef:Vreemd dat jullie dat doen, dat is hier in het Westen niet gebruikelijk. Juryleden mogen ook geen commentaar meer geven, dat kost veel te veel tijd.
Fitzroy schreef:Ach, als het goed is staat het commentaar allemaal op je protocol en is het praatje overbodig
Nimmy schreef:Fitzroy schreef:Ach, als het goed is staat het commentaar allemaal op je protocol en is het praatje overbodig
helemaal mee eens, het kost gewoon veel tijd als iedereen dat doet. gister had ik wel een jury die naar mij toe kwam van goed gereden, altijd leuk om te horen... maar zelf vragen.. ik zie het protocol wel.
grandeur schreef:Hier in het noorden wordt dit ook niet gedaan.
Vroeger (nog voor mijn tijd) werd het wel gedaan en volgens mij is het inderdaad " afgeschaft" omdat het veel te veel tijd kost.
runningkawa schreef:Hier is het ook niet gebruikelijk
Wel jammer vind ik.
Van mij mag er standaard per deelnemer wel 2 min uitgetrokken worden voor een kort praatje.
Kylan schreef:Ja, dat doe ik buiten ook altijd. Maar sommige jury's willen het niet, dan bedank ik ze altijd maar voor het jureren. Wel zo netjes.