heidehofs schreef:ik zou gewoon gaan starten..je hebt je paard immers toch ingevlochten enz....en k denk dat jury dr ook wel rekening mee houd. iedereen heeft er immers last van
een jury beoordeelt 'wat hij/zij ziet
ik hoor soms mensen klagen over bodems, accommodaties. lawaai etc. maar niemand is verplicht om te starten, net zoals Noukie zegt.
je start of je laad je paard weer in! vooral 's zomers komen er mensen naar de auto met allerlei verhaaltjes: het is wel erg warm he, heeft u die kuil gezien daar in het midden, de bodem is vandaag ook wel erg slecht etc. ik heb een tijd geleden in een soort bouwput moeten jureren waar de paarden bijna een halve meter in het zand wegzakten, iedereen klaagde, maar nagenoeg iedereen nam het risico op blessures en startte gewoon! Is dat dan zoals heidehofs zegt, je hebt toch al gevlochten dus moet je ook starten of zoals beppies zegt niet starten want anders verliest het paard misschien het vertrouwen (waar ik mij wel iets bij voor kan stellen) mijn paard zou ik in elk geval niet gestart heben