Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
melody2 schreef:Correcte rijkleding bedoelen ze meestal mee, dat je laarzen ( of tegenwoordig chaps ), rijbroek en een cap hebt. Kleur maakt hierbij niet uit, Ik denk, dat het hun erom gaat dat er niet in spijkerbroek met gympen gereden wordt.
susan schreef:zorg dat je er netjes uitziet da is genoeg
en prisca jouw redenatie vind ik enigzins belachelijk, sommige mensen rijden een keer in hun leven een onderling wedstrijdje gewoon vor de leuk en willen (of kunnen) daar niet veel geld aan uitgeven, beetje onzin om het dan wel allemaal aan te schaffen.
Prisca schreef:Beige of creme rijbroek wordt toegelaten maar ik vind een blauwe rijbroek met een wedstrijd echt niet kunnen. Blousje met bodywarmer kan iedereen wel regelen zonder dat het veel geld kost.
Prisca schreef:[
Tja zo werkt het helaas wel als je meedoet moet je het goed doen. Ik heb zelf ook diverse maken mijn jasje uitgeleent.
Als ik zie hoe dat bij ons gaat daar lenen de mensen onder elkaar wat dingen uit en dat gaat altijd prima. Ik ben ook simpel begonnen en later betere spullen gekocht. Mijn oudere spullen zijn weer naar mensen gegaan die nog moest beginnen.
Beige of creme rijbroek wordt toegelaten maar ik vind een blauwe rijbroek met een wedstrijd echt niet kunnen. Blousje met bodywarmer kan iedereen wel regelen zonder dat het veel geld kost.
[/quote]