hij voelde niet eht zoals ik wou,maar al hele week wat minder dus wat kan je verwachten,en ook echt door mezelf dus bertje was weer braaf

1e proef best netjes,mocht wat meer impuls,achterwaarts te aarzelend,spilbeen keertwending bleef wat staan maar voor de rest dik tevree,de lichtstralen op de grond nog wat eng

2e proef voelde minder,hij was wel voorwaartser maar aardig gespannen,mede doordat ze achter de bak met trekker aan het rijden waren en ze paarden op de vrachtwagen aan het laden waren,maar goed,weer wat goede en mindere momenten,middendrafjes allemaal weer erg lekker,keertwendingen echt te groot.
Resultaat,2x 1e(waren er maar 3 hoor

dus nu 11 punten in 12x starten,1 x had ik 2 wp in een proef en 2x geen wp,het gaat dus wel erg rap zo

we gaan nog niet gelijk Z,volgende week nog even M2,want hij is nogal schrikkerig,volgende week weer andere manege(spijkerboor),meer voor zijn ervaring,en een bevestiging,we trainen al lekker voor de Z.
En nog veel dank aan mijn supergroomp,die ook nog snipverkouden was,maar toch al weer uit de brand wou helpen _/-o_ _/-o_ _/-o_

Daarna nog smiddags gegroomd bij mirandaB,wat ook zeer goed ging(het rijden dan,groomen nog even wennen ,haha