Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gamble schreef:De jury begon eerst dat de 2 proeven door dezelfde waren gewonnen en dat het zo'n leuke combi was. Daarna riep ze Sara bij zich ( ik ging er dus vanuit laatste) en las de punten voor 155/154. Wij helemaal blij en tot onze verbazing gaf ze ook de bekers aan Sara, ze was dus eerste!!! We kregen nog mee dat als ze Corrie ronder zou rijden de punten omhoog zouden vliegen.
Misser schreef:Gefeliciteerd, ondanks dat het geen winst is toch mooie punten. Je weet iig dat ze er tegenaan zit.
Offtopic: reed sara vorige week zondag rond half 12 in de buitenbak?
gamble schreef:Tijdens het uitreiken van de protocollen/prijzen stond sara als enigste bij de jury om te luisteren.(bij ons normaal) de rest zat nog aan de bar. Ze riep Sara bij zich om de prijs+protocol te geven.(was 2x 1ste)Ze hield een leuk praatje en toen ze de bekers aan sara gaf gaf ze nog mee dat ze moest werken aan de nageeflijkheid. (klopt helemaal is ze ook niet mee bezig). Gewoon als opsteker en misschien als troost dat ze net geen winst had gereden. Maar wij zijn zo trots op die hoge punten dat we van verbazing van onze stoel rolde toen we het hoorde. Ik kan me voorstellen dat een ander baalt met 155/154. Wij dus niet Sara hoort echt nog in de B heeft nu 4 wedstrijden gereden. 153/156/155/154 Een winstpunt dus en harder moet het ook niet gaan daar is ze niet aan toe.
gamble schreef:
Nee, moest even heel diep nadenken. Er waren wedstrijden bij ons en toen hebben ze in de stapmolen gestaan.
momo schreef:Hier klopt iets niet.![]()
![]()
Waarom zeggen dat een jury tevreden is, je bij zich roept en dan ook nog aanwijzingen geeft terwijl dat niet waar blijkt te zijn![]()
![]()
![]()
Hebben jullie het over dezelfde jury en dezelfde Sara??![]()
Sara, hoe zit dit?
gamble schreef:Ze hield een leuk praatje en toen ze de bekers aan sara gaf gaf ze nog mee dat ze moest werken aan de nageeflijkheid. (klopt helemaal is ze ook niet mee bezig). .
gamble schreef:De mevr met rode trui (waarvan ik dacht dat het de jury was) had het over het rondrijden dat is tegen mij persoonlijk gezegd. Verder kregen we meer positief commentaar ook tijdens de proef van "het publiek" (zat mijn man bij) Het zal inderdaad het wedstrijdsecetariaat zijn die de protocollen /prijsuitreiking deed.
Ik vind het wel jammer dat je het allemaal zo persoonlijk opvat. Is helemaal niet mijn bedoeling , en mijn excuses voor de persoonsverwisseling heb ik hier en via pb al aangeboden.
Gr Desiree