Hier even een verslagje van mijn 2e wedstrijd met mijn andaatje.
Had het week trainingsweekend op Les Chevaux in Buinen en was vannacht laat terug maar moest vandaag als 1e van de dag starten op Ridderkerk ( met die enge kantine van de laatste x).
Een vriendin van mij had gelukkig Mio's staart al gewassen want vanmorgen ging heel vroeg mijn toet toet

Mio stond me echt aan te kijken van wat kom jij nou zo vroeg hier, lag nog half in te dutten.
Rond half 8 kwam mijn moesie met de trailer en Mio geladen (wat hij echt super doet) dus waren zo weg. Op naar manege Waalzicht in Ridderkerk.
Daar aangekomen gevraagd of ik met Mio aan de hand even bij die enge hoek mocht kijken omdat hij dacht dat het 'beet'

Snoepje gegeven want hij liep er toch even langs.
Ben toen als een speer op gaan zadelen en los gaan rijden ( ben niet echt een ochtendmens en had nog geen koffie op dus wel beetje duf).
Losrijden ging super, hij liep lekker. Ik werd geroepen om de starten hield toch wel mijn hart vast of dat hij er nu langs ging en ja hor hij ging er langs dus heb zitten stralen de hele proef en hij deed super zijn best.
Heb ook ontzettend gelachen, ik moest A afwenden en binnenkomen maar de bak was getrokken en een stukje geharkt maar dat vond Mio toch wel heeeel vreemd dus had zoiets van moet ik daarover ( ja het is soms een mietje hor).
Daarna 2e proefje gereden hij liep wat ontspannender alleen was verkeerd aangesprongen in de galop, wel hersteld dus was wel jammer.
Hem natuurlijk beloond en lekker weer op de trailer gezet en nu eerst koffie voor mezelf.
Even gezellig zitten kletsen en toen kwam de prijsuitreiking en ja hor was 2x 1e en had 2x 161 p. Ben echt supertrots op mijn anda, zeker met zijn verleden. Hij is nu 4 jaar en een jaar onder het zadel. Mijn dag kon niet meer stuk maar na alle drukte had ik toch wel last van instortingsgevaar dus Mio op stal gezet, lekker gekroeld en verwend en richting huis me bedje in... Was echt gebroken , ben nu nog niet helemaal oke maar ja alles was me de moeite waard.

Jammergenoeg geen foto's gemaakt maar misschien volgende week dan moet ik op schiedam starten.
Groetjes
fran