SGW Nijerbekoop

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

SGW Nijerbekoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 15:55

het duurt nog een hele tijd maar ik vroeg me af wie er van plan waren naar SGW Nijerbekoop te gaan..?(meedoen Tong uitsteken )
ik wel,,
Vorig jaar was ik bij de L pony's frieskampioene,, Bloos Haha!
Dat jaar ervoor ook trouwens Bloos
Ik doe dit jaar mee bij de B pony's..

kwitnie

Re: SGW Nijerbekoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 16:31

ben jij dan de gene die van mij gewonnen had in nijerbekoop?
op dat schimmeltje??? ik zelf was drents kampioen L en M.

ik hoop weer mee te doen maar nu bij de paarden mijn beide pony's zijn verkocht en de paarden moeten nog opgeleid worden.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 16:40

JAh ik ben op dat schimmeltje Bloos Haha! Tong uitsteken
Leuk dat je misschien met de paarden meedoet Haha!
Ik doe dit jaar met een andere pony mee in de B
(die pony heeft nog niet zo heel veel crossen gelopen..

kwitnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 16:49

succes misschien zie ik de dan wel. Het was vorig jaar de eerste cros die ik met die E pony reed Lachen

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 17:16

Wanneer is dat eigenlijk?
(heeel misschien kan ik dan ook 's een crossje proberen, als ik t springen goed kan beheersen, maar daar zit veel vooruitgang in!)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 17:48

de cross is 15/10 Tong uitsteken

kwitnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 17:57

heej is dat al bekent Lachen
kunnen we ons al geestelijk voorberijden Tong uitsteken

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 18:02

ehm nou volgens mij hebben we dat een keer opgesogt op een site hahaha..Tong uitsteken suc6 met het voorbereiden dan hea Knipoog

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:04

Daar is ook een oefencross bij toch? Daar heb ik eigenlijk wel zin in, heeft iemand die daar al eens gedaan? Wat is het verschil tussen de echte cross en de oefencross?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 18:15

jah je had altijd wel een oefencross ja..
ik heb dat zelf nooit gereden maar volgens mij...als je een hindernis over wou slaan ofsa mogt dat,,als je die eng vind ofso..(da dacht ik hoor ik weet het niet 100% ckr)

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:56

Ik ga er ook heen! Vaste prik Haha!
Ik weet alleen nog niet in welke klasse, B of L. Waarschijnlijk wordt het mijn L-debuut.

Er is inderdaad ook een oefencross!

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:20

In Wieringerwerf heb je in het tweede weekend van augustus ook altijd een oefencross mét instructie. Is heel erg leuk, ga je eerst met z'n allen bij alle hindernissen langs en dan mag je individueel de gehele cross nog eens rijden.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:27

Ik sla Egypte deze keer over!!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:29

andrea16 schreef:
Ik ga er ook heen! Vaste prik Haha!
Ik weet alleen nog niet in welke klasse, B of L. Waarschijnlijk wordt het mijn L-debuut.

Dan debuten wij waarschijnlijk samen Tong uitsteken

Ik ga dan denk ik ook maar eens L starten, afgelopen wedstrijden ben ik niet lager dan als 3e geeindigd en Lars gaat op dieet dus moet wel goed komen Lachen

Heb er wel weer zin in wat het is mn volgende cross pas weer!!!!! Verdrietig Duurt echt TE lang!

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:30

Woooh, dat duurt nog erg lang! Kan je niet eerder starten, in Neede of Heino ofzo?

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:32

hm kweenie wat wij doen... kvond het behoorlijk n knollenveld, en voor ons is het geen kampioenschap oid, en er is dan nog een andere cross, in N-brabant ofzo, en dan gaan we misschien daar heen(afgelopen jaar waren ze tegelijk, geloof dat ze vaak tegelijk zijn)

Ja idd, je kunt misschien wel beter in Heino in de L beginnen, dat is (vind ik) een heel leuk overstap crossje, hij is niet zo heel moeilijk....
En wieringerwerf is ook wel af te rijden voor jullie...

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:34

andrea16 schreef:
Woooh, dat duurt nog erg lang! Kan je niet eerder starten, in Neede of Heino ofzo?

Waarschijnlijk te ver weg, ik weet niet precies waar beide liggen. Afstand vanuit Sneek naar Biddinghuizen of Ermelo willen mn ouders er misschien nog wel voor over hebben (of Putten) die richting. Maar ik heb verder ook veel andere wedstrijden, maar ik weet zo geen andere crossen. Ga wel even op onderzoek uit wat 'in de buurt' is. Verder zou ik normaal ook nog naar Wieringerwerf maar dan zijn we op vakantie naar Ierland Verdrietig Kan eigenlijk niet he! Knipoog

Heino klinkt ook goed love_sodera, zal eff melden bij de ouders. Weet iemand de datum? Nahjah, ik kijk ook wel even op de wedstrijdkalender Lachen thnx

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:56

Klopt, Nijeberkoop is gelijk met Diepenheim (kampioenschappen) en met Princenhage. Maar dat is te ver rijden en Nijeberkoop vind ik een leukere cross dan Diepenheim. Helemaal als ik dat weekend mijn L-debuut heb, kan ik dat beter doen dan in Diepenheim denk ik.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 20:48

ik vind egypte een Coole cross.. ik ben 2 keer in de L fries kampioen geweest,,,en ik vind de cross/terrein er altijd goed bij liggen Vingers aflikken ik ga waarscheiijnlijk ook naar neede,,,maar niet naar heino-->dat was toch die cros me kleine paadjes? nou ik ben er 1x geweest en ik vond het niet echt een leuke cross..
mjah daaar heeft iedereen zow sn eige mening over Bloos Tong uitsteken

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 21:29

Is er eigenlijk ook nog een site van de SGW Nijerbekoop?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 00:43

Ik weet het nog niet Eerst maar eens zien of ik de merrie ga uitbrengen in de SGW of niet en met Ot kijk ik gewoon hoe het loopt, die kan dan wel verkocht zijn ook Clown Je weet het nooit Knipoog

Oefencross Wieringerwerf is trouwens 6 en 7 augustus dit jaar Ja

Ik vind Nijeberkoop met een paard trouwens knap irritant in die bosjes, je gaat constant met je kop door de takken Clown En als je bukt voor de takken zit je weer zo lekker voor je paard uit op de sprong Bloos!

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 07:28

gomir schreef:
Ik weet het nog niet Eerst maar eens zien of ik de merrie ga uitbrengen in de SGW of niet en met Ot kijk ik gewoon hoe het loopt, die kan dan wel verkocht zijn ook Clown Je weet het nooit Knipoog

Oefencross Wieringerwerf is trouwens 6 en 7 augustus dit jaar Ja

Ik vind Nijeberkoop met een paard trouwens knap irritant in die bosjes, je gaat constant met je kop door de takken Clown En als je bukt voor de takken zit je weer zo lekker voor je paard uit op de sprong Bloos!

Haha ja klopt. Afgelopen jaar viel het wel mee met mijn paardje van 1.65. Maar dat jaar ervoor was het wat anders met een paard van 1.80, mijn gezicht zat onder de schrammen Clown

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 08:36

Voor mij geen Nijerberkoop dit jaar. Vorig jaar wel geweest, maar vind het eerlijk gezegd niet zo'n mooie en leuk gebouwde cross. Dit jaar verkies ik Diepenheim boven Nijerberkoop. Diepenheim is voor mij ook gelijk provinciaal kampioenschap!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 10:33

ik geloof ook niet dat ik dan nog een geschikt paard heb...maja je weet het idd nooit!!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 11:09

chantal_cs schreef:
Voor mij geen Nijerberkoop dit jaar. Vorig jaar wel geweest, maar vind het eerlijk gezegd niet zo'n mooie en leuk gebouwde cross. Dit jaar verkies ik Diepenheim boven Nijerberkoop. Diepenheim is voor mij ook gelijk provinciaal kampioenschap!

Voor mij is dat Nijeberkoop dus tsja, vind het toch altijd leuke cross!!! Haha!

Heino ga ik nu misschien ook heen Haha! (jow thnx luitjes _/-o_ )