[dringend] voorlezer zelf kiezen. Mag dat?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

[dringend] voorlezer zelf kiezen. Mag dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 21:03

Ik zit met een probleem, de voorlezer die onze manege heeft aangesteld kan dit niet, ik weet dit omdat ze ooit een proef voor mij op de weide heeft voorgelezen en ik toen van miserie en woede de proef zelf heb gelezen en tegelijk gereden om toch te kunnen oefenen (en dat is moeilijk Nagelbijten / Gniffelen)
Nu moet zij morgen 1 van mijn proeven voorlezen (e4) Ik ken mijn proef wel vanbuiten, maar ik heb altijd de 'ondersteuning' van de voorlezer nodig zeg maar, Weet niet hoe t komt. Maar ik moet gewoon die voorlezer hebben, ook al ken ik mijn proef vanbuiten.

Maar zij gaat het fout voorlezen en ik ga in de war geraken en en en Scheve mond Scheve mond

Mag ik nu mijn moeder mijn proef laten voorlezen? zij kan dit wel en op haar vertrouw ik.

niet zeuren van leer je proef vanbuiten, want ik leer ze vanbuiten. Maar ik heb wedstrijden dat ik mijn proef volledig kan opzeggen, en tijdens de proef alsnog volledig naar de voorlezer luister omdat ik em gewoon helemaal vergeten ben Scheve mond

Patriesja

Re: [dringend] voorlezer zelf kiezen. Mag dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:04

bij ons mag het wel altijd... gewoon even vragen aan secretariaat denk ik..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 21:06

het is een officiele kr wedstrijd, en in het regelement heb ik (nog) niets gevonden er over, ik ga nu verder zoeken. Ik hoop dat t mag want anders weetk niet ofk wel meerijd met die proef Scheve mond Dat gaat zeker fout! Want je gaat zien dat ik net als er iemand voorleest die t niet kan ik mijn proef ga vergeten omdat ik te druk bezig ben met mezelf en mn paard Rolleyes

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:10

Maar leest dat meisje dan niet morgen aan een heleboel combinaties deze zelfde proef voor ?
Want in dat geval zal het toch wel goed gaan, dan heeft ze die proef al meerdere malen voorgelezen voordat jij in de ring komt Verward
Of... als ze bij iedereen fout leest.. wordt er misschien wel iemand anders aangewezen om voor te lezen Knipoog

Geen idee hoe die dingen in Belgie gaan, maar in NL regelt iedereen altijd z'n eigen voorlezer gewoon. Heb je het al gevonden in je reglementen ?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 21:13

nee nog niet. Ik rijd voor de kempische regionale, bij de lrv (staat gelijk met de proeven bij jullie) moeten ze inderdaad hun eigen voorlezer regelen. Kempische moet de manege die organiseert dat doen geloof ik.

Ze leest geloof ik de hele proef voor. Het probleem is dat het bij ons zo is:
leest jou voorlezer 'bij c een salto' en jij moet bij c normaal , dan mag je voorlezer zeggen wat ie wil jij moet je proef goed rijden, en vanbuiten kennen. Dus als die lezer verkeert leest dan houden ze daar geen rekening mee...

En ik ben er wel zeker van dat ze te vroeg of te laat gaat lezen Scheve mond Ik rijd bij een van de 1ste ruiters dusja... Nagelbijten / Gniffelen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 21:36

het enige wat ik vind over 'voorlezen'
is:
op onze wedstrijden worden de proeven voorgelezen in het nederlands

nouja liefst Scheve mond

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 12:22

Je kan toch wel tegen die voorlezer zeggen dat je liever wil dat je moeder je voorleest? Wat is daarvan het probleem? Ik denk dat die voorlezer meer bedoeld is voor mensen die zelf niks hebben kunnen regelen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 13:03

Misschien heeft dat meisje wel gewoon geoefend in de tussentijd Tong uitsteken Als je haar niet kende had je je ook niet drukgemaakt. Je kan ook overal over in de stress schieten Bloos!

Gewoon lekker gaan rijden en dan zie je het wel. Bij ons is het trouwens ook de verantwoording van de ruiter hoor. Als mijn voorlezer een fout maakt en ik rijd verkeerd word ik daar ook gewoon op afgestraft.
Als je moeder mag lezen is het fijn, maar ik vind het echt onzin om anders niet te starten. Wat kan er nou helemaal gebeuren Verward In het ergste geval rijd je een keer verkeerd onderweg, so what Verward

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 13:23

Ik hoop voor jou dat je zelf iemand mag mee nemen om te lezen. Ik kom ook wel eens in belgie op de wedstrijden en de voorlezers zijn daar idd niet zo geweldig. Maar succes, waar moet je rijden?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 19:04

ik moest rijden in m&m, in diepenbeek voor de kempische regionale. Voorlezer had schijnbaar een spoedcursus gekregen Bloos! want wonder boven wonder las ze het helemaal goed voor!
5 winst. en 1x 1ste en 1x 7de. Haha!

en de voorlezers zijn hier gewoonlijk inderdaad niet echt super Meestal worden ze gewoon ergens uit de kantine geplukt Nagelbijten / Gniffelen