Vandaag weer op pad met Boas in de M2 en met Rollebol in de B... Boas mocht eerst en liep met losrijden erg fijn! Had alleen wel een ander plekje opgezocht, want het was zo druk dat hij gelijk flipte

Onderweg kwam ik Laura nog even tegen met Mooooie hengst Orlandoo....

Toen even een rondje om de ring met Boas, en mijn moeder begon voor te lezen. Dus ik draai nog even een volte buiten de ring... vliegt er een wesp onder mijn cap! Geen idee hoe die daar gekomen is, maar ik kan je wel zeggen dat ik mijn hoofd nog nooit zo stil heb gehad tijdens de proef

Wat deed dat pijn zeg

Proef ging erg lekker en voor mijn gevoel de beste M2-er die ik tot nu toe heb neergezet! Boas en ik groeien steeds meer in de M2 oefeningen.
De 2e proef bij Boas beloofde veel goeds want hij liep nog steeds erg lekker. Ook het binnenkomen verliep goed, dit keer zonder wesp

En toen... begon de prijsuitreiking in de springring

Geloof dat Boas nog nooit zo gestuiterd heeft. Het was zo erg dat ik er bijna af viel, wat toch niet zo snel gebeurd! Die proef was dus echt niks (afgezien van een goed cijfer voor de uitgestrekte draf

Deze proef was volgens de jury 141 waard (wat ik nog te hoog vond, aangezien hij echt aan het springen, bokken, steigeren en achteruit aan het huppelen was i.p.v. een fatsoenlijke travers).
Overigens kreeg ik van de jury wel een groot compliment voor mijn houding en zit (waarschijnlijk omdat ik nog steeds zat

De 2e proef werd beloond met 160 punten en daarmee een 2e plaats! Nog 7 puntjes te gaan dus voor de Z1

Toen heeeel snel Rollebol opgezadeld en stiften gezet... en toen had ik nog maar 8 minuten om los te rijden

Daarna lekker doorgereden voor de 2e proef en ja hoor; meneertje liep super!
176 punten en een 1e plaats

Een leuke verrassing was daar dat ik net 3 punten meer had dan Laura met Orlando (die ontzettend gave hengst dus

Laura had trouwens ook goed gereden... 173 (2e) en 176 (geloof ik) en gedeeld 1e met de hengst..
Met Pasha uh.. 2x winst en prijs (3e?) maar dat moet zelf maar even vertellen dan

Mijn dagje is iig weer geslaagd

(Ik ben de lange verhalen nog steeds niet verleerd...