Ook voor Gerco geen Wereldbeker.....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annemiekbram

Ook voor Gerco geen Wereldbeker.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 11:58

Vanmorgen las ik snel ff voor dat ik naar school ging de krant.
En zag toen dit:

Springruiter Gerco Schroder neemt niet deel aan de wereldbekerfinale, die volgende week in Las Vegas wordt verreden. Zijn paard Monaco heeft een lichte peesblessure opgelopen. Eerder al trok Gerco's broer Wim zich terug voor het evenement. Hij brak zijn been bij een val van een paard tijdens een wedstrijd in Zwolle.

Het gevolg van de tegenslag is dat de nieuwe bondscoach Rob Ehrens nog met een combinatie vertrekt naar het gokparadijs in de Verenigde Staten; Eric van der Vleuten met Jikke. "Een forse tegenslag", sprak hij. "Het doel was ons met drie ruiters te kwalificeren. Dat is gelukt. Nu blijft er weinig van over."

Ehrens heeft, in overleg met ruiter en eigenaren, niet besloten Gerco Schroder met zijn tweede paard af te vaardigen. De risico's van een minder ervaren combinaties op een concours van het hoogste niveau waren hem te groot. Gerco mag in Las Vegas niet starten op het dier van zijn geblesseerde broer Wim, omdat hij daarmee niet is uitgekomen in de kwalificatie.

Voor de familie Schroder zit het de laatste tijd niet mee. Voor de valpartij van Wim in Zwolle brak zijn tweelingbroer Ben, wat minder bekend in de topsport, zijn nek op een andere wedstrijd. Het herstel van de twee verloopt voorspoedig. Ehrens verwacht ook niet het aangeslagen paard van Gerco lang buitenspel staat. "Ongetwijfeld kan Monaco binnenkort in het buitenseizoen starten."

Ik vind het zo sneu Ach gut
Eerst Ben, toen Wim en nou Gerco...
Maarja ze komen er alledrie wel weer bovenop alleen net te laat Ach gut
Er gaat dus nou geen enkele Tukker naar Las Vegas (gert-jan die te weinig punten had, Wim met z'n been en Gerco met het been van Monaco)

Pino24

Re: Ook voor Gerco geen Wereldbeker.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 12:08

Ja ik las het vanmorgen op de website van Anky. Echt heel erg sneu! Die zal wel flink balen!!!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 13:41

Ja, ik las het vanmorgen ook in de krant, vind het zo sneu! Ach gut Vooral na die geweldige 2e plaats in Den Bosch!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 13:44

Ah dit vind ik wel heel erg sneu voor de de Schroders! Het mag ze niet mee zitten de laatste tijd.....

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 14:29

Ja ik las het ook gister op teletekst, echt heel erg jammer voor de 3, het is de familie niet gegunt...

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 15:01

ziellluugggghhhh Knipoog

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 15:41

Ik las het Scheve mond Echt onwijs balen!!! Alle hoop op Eric!!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 18:54

zonde inderdaad voor ze!
Het zijn echt alle 3 super ruiters met een super instelling en houding en dan zoveel pech binnen 1 familie!

aan de andere kant, alles is relatief natuurlijk, het had ook allemaal veel erger kunnen zijn, en darnaast, er zijn meer mensen in de sport die een hoop pech te verwerken krijgen, alleen op minder hoog niveau en dus minder publiciteit. Gaat dan natuurlijk ook om een stuk minder geld, maar toch, het is altijd zonde zulk soort dingen.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 19:03

Jikke Jikke Jikke *o/*

Garfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 21:11

Gatverdarrie, dat is balen. Het zit die Schröders inderdaad niet mee de laatste tijd.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 21:38

Jeetje heb het ook gelezen wel sneu zo zeg

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 21:40

Ohh wat erg! Die broers moeten eens wat minder op elkaar gaan lijken...