Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
missmiekie schreef:hoi hoi, even een vraagje aangezien ik het niet kan vinden in het wedstrijdregelement ( misschien heb ik erover heen gelezen,maar ook aangezien er zoveel veranderingen zijn geweest dat ik het allemaal niet meer bij kan houden) hoeveel PROEVEN mag 1 jurylid jureren op 1 dag. ik dacht dat het 40 was, maar het kan ook wel zijn dat dat ALWEER is veranderd, ik word al die veranderingen wel een beetje zat zo.
missmiekie schreef:niet 40 combinaties 40 PROEVEN, dus 20 combinaties als de jury allebei de proeven jureerd!!!!!!!! LEZEN
CGJ12 schreef:De eerste de beste organistie die mij (zonder het vooraf te overleggen) werkelijk 40 combi's in de maag splitst zal het bezuren.........
missmiekie schreef:niet 40 combinaties 40 PROEVEN, dus 20 combinaties als de jury allebei de proeven jureerd!!!!!!!! LEZEN
YvonneS schreef:Waarom denk je dat mevr ter Veld niet meer in Veeningen wil jureren??
sliertje schreef:yvonne doe je ook mee in hoogeveen vrijdag? niet dat het een antwoord op je vraag is, maar toch hahaha
meiske16 schreef:ben je jury dan???![]()
![]()
missmiekie schreef:ik zal even vertellen hoe het programma is: eerst 8 combi's B dan 10 minuten pauze dan 6 combi's B en dan half uur pauze en dan (met ons erbij ) 5 combi's Z . ik bedoel met combi's ieder persoon 2 proeven!!mag dit of niet ????