vereniging komt belofte niet na, mag dit?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kan de vereniging dit maken of niet ??

* Ja
30 (65%)
* Nee
16 (34%)

Totaal aantal stemmen: 46

Somebody_

vereniging komt belofte niet na, mag dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 16:59

hallo allemaal,
ik wil graag jullie mening over wat mij is overkomen ?!!

Maandagochtend: Mijn moeder belt naar een vereniging op of er zaterdag nog plaats is in het Z2 paarden. De man daar verstaat Z met 2 paarden dus hij helemaal blij dat er nog 2 bijschrijvingen zijn, maar mn moeder zegt: Nee 1 paard IN het Z2 paarden. Oh zegt de man, dat kan natuurlijk ook. stuur maar coupons op, even later komen wij op stal en mn instructeur wil ook graag mee, dus wij diezelfde man opgebelt of we toch met 2 paarden in het Z2 konden rijden, ja zei de man ik bel u daar over een kwartier over terug ik moet het even navragen: na een kwartier belt de man: u kunt gewoon met 2 paarden starten stuur de andere coupons dan maar meteen mee!
Dinsdagmiddag: een vrouw van de desbetreffende vereniging belt ons op, dat er maar plaats is voor 1 persoon en niet voor die 2e. ze gaf de man de schuld dat hij voor zn beurt had gepraat etc. Oftewel : we kunnen nu toch maar met 1 paard.

klinkt allemaal niet zo erg, maar het is gewoon l*llig en ik vind eigenlijk dat de vereniging dit niet kan maken. Ze kunnen niet eens een goede verklaring geven waarom het nu opeens niet kan terwijl we eerst meer dan welkom waren :S

wat vinden jullie?? Vinden jullie dat de vereniging dit kan maken of niet ?? Ik ben in staat om ze op te bellen en mezelf ook af te zeggen, want ik vind dit niet normaal ?

Graag jullie mening ?!!!!
Laatst bijgewerkt door Karin op 13-04-05 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel iets duidelijker gemaakt

moowsy

Re: kan dit of niet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 18:12

Nouja, mischien heeft die man gewoon verkeerd gekeken...
Ik zou dan zeggen wat maakt eentje meer of minder nou uit, maarja ik snap dat ze dat als vereniging ook niet te vaak kunnen doen, dus ik snap het wel. Maar het is idd wel knap banketstaaf.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 18:15

ja maar eerst is die man helemaal blij als hij verstaat dat we met 2 paarden komen ( wat niet zo was maar hij ving t zo op) want er waren niet zoveel inschrijvingen en nou kan het opeens niet meer ik vind het hheeeeeeeeel raar

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 18:15

ik vind dat ze dit niet kunnen maken nee... omdat ze niet eens een goede rede hebben...
als dat wel zo was.. tja maar zo is t wel een beetje vreemd he
trouwens ook lekker om zo'n man de telefoon op laten nemen... hij weet er blijkbaar niet veel vanaf

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 18:18

heb ik ook wel eens gehad, maar dat maakte niet uit want we hadden ons dubbel ingeschreven per ongeluk (ook bij ander concours)... zijn we daar met zn 2 en heen gegaan.
maar jah idd die man kan verkeerd gekeken hebben zou me er niet al te druk om maken.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 18:19

dat doe ik wel, want mn instructeur baalt er wel flink van en dat kan ik begrijpen ook eigenlijk

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 18:52

Foutje, moet kunnen toch?
Het is onwijs balen, maar iedereen kijkt wellis verkeerd Lachen

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 19:00

ja, maar hij ging ons speciaal terugbellen omdat hij het nog moest overleggen en bekijken en vragen aan die vrouw! maar ja, dr zit niks anders op dan dat ik in mn uppie ga (denk ik dan maar) en hopen dat er nog een uitvaller komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 21:53

Eerlijk gezegd vind ik dat een foutje moet kunnen. Misschien toch verkeerd gekeken, en voor wanneer is die wedstrijd? Lees in je bericht voor dezelfde week nog, dan zou ik blij zijn dat er nog 1 combinatie kan starten!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 22:11

haike schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dat een foutje moet kunnen. Misschien toch verkeerd gekeken, en voor wanneer is die wedstrijd? Lees in je bericht voor dezelfde week nog, dan zou ik blij zijn dat er nog 1 combinatie kan starten!

die mensen waren helemaal blij dat we belden of we erbij konden omdat ze zo weinig starts hebben en dan nu dit nou dat vind ik toch wel raar hoor

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 07:21

Ik vind ook dat hun het kunnen maken, jij bent nu eenmaal te laat met inschrijven. En je hebt waarschijnlijk de verkeerde persoon aan de telefoon gehad. Misschien hadden ze inderdaad weinig inschrijvingen voor de Z en hebben ze de M voller gezet. En dan kan het maar zo zijn dat ze niet meer uitkomen met de jury.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 08:07

de dagindeling is : 14 combinaties B en daarna 4 combinaties Z ( met mij erbij ) Dus zoveel inschrijingen hebben ze sowiezo niet en ze waren ons bijna dankbaar dat we bijschreven, maar ja, ik ga donderdagavond gewoon even bellen of er niet iemand in de B dan is uitgevallen zodat er iemand in de Z bij kan, en anders pech.

Scum

Re: vereniging komt belofte niet na, mag dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 10:05

Of... 5 combinaties in het Z betekent dat ze 1 extra prijs moeten weggeven......

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 10:11

SplashIsLief schreef:
Foutje, moet kunnen toch?
Het is onwijs balen, maar iedereen kijkt wellis verkeerd Lachen

idd, niet echt waard om stennis over te gaan schoppen mi Lachen

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:42

Hey annemiek dat heb ik toch ook vorige week gehad, maar dan in waspik.
Dat was ook een man (de partner van de vrouw die er over gaat)
Ik vind zelf dat dat niet moet kunnen.
Gelukkig kon ik er vorige week nog bij bij mijn eigen vereniging.

Maar je zou er maar aankomen en je staat niet op delijst, dan vindik het ook niet normaal, wat mij bijna is overkomen.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 18:52

idd justahorse Tong uitsteken vind t eigenlijk gewoon niet kunnen, die man heeft gewoon gezegd dat ie speciaal zou terugbellen om het dus te vragen aan zn vrouw en dan flikt ie dit, k ga dr geen gezeur van maken bij die man Tong uitsteken maar ik vind het eigenlijk wel erg l*llig

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 22:33

dat is idd wel balen ja !! vooral omdat je maar al t welkom was !!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 22:39

Het is niet netjes van ze dat is waar, maar een paar dagen van te voren inschrijven is ook weer kort dag. Als je gewoon zorgt dat je (ruim) op tijd inschrijft is er niks aan de hand Pling

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 07:41

Iedereen maakt fouten dus ook een secretariaat.
Wees blij dat je toch kunt starten met 1 paard, bel vlak voor de wedstrijd of er nog uitvallers zijn en maar je er niet zo druk om, die man heeft niets meer gedaan dan zijn best moet je maar denken.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 08:03

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 08:28

Zoals ik ook al in het andere topic heb gezegd: fouten zijn menselijk. Wees blij dat er nog mensen zijn die zich vrijwillig inzetten voor de wedstrijden.
Natuurlijk zou ik er ook zeker niet blij mee zijn, maar ik denk dat het voor de vereniging ook niet leuk is. Iedereen kan een fout maken.
Ik ben het wel met je eens dat het een beetje (erg) raar is gegaan, maar vind de reactie ook lichtelijk overdreven. Als je je op het laatste moment nog kan inschrijven, is er volgende week vast wel weer een wedstrijd... of de week erna... of die week daarna...
En als de wedstrijden zo belangrijk voor je zijn, geef je toch ook ruim van te voren op, en bel je niet op het laatste moment Verward

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 08:30

Van beloven leer je het liegen...........

Nelleke_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 09:12

zoals ik ook al in het anders topic heb gezegd.
het is om moe van de worden zeg. er zijn toch meer wedstrijden in een weekend en de mensen die de wedstrijden organiseren zijn geen robots ofzo ze kunnen ook fouten maken hoor.
ik vind het een beetje je druk maken om niks.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 10:23

Om me er even lekker tegenaan te bemoeien, uit eigen ervaring weet ik dat TS zich ook rustig wel eens met meerdere paarden voor een wedstrijd heeft opgegeven en dan niet komt. Moet je eens zien wat een rompslomp dat geeft voor een organiserende vereniging, die heeft gelijk een gat van drie kwartier op een startlijst. Dat vind ik veel vervelender!! Dus ik vind de reactie op een keer niet mogen starten ook wat overdreven....
Dan zoek je lekker een andere vereniging uit, als je op het laatste moment rondbelt, heb je toch al een kleine kans dat je er nog tussen kan!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 11:09

daffodil schreef:
Om me er even lekker tegenaan te bemoeien, uit eigen ervaring weet ik dat TS zich ook rustig wel eens met meerdere paarden voor een wedstrijd heeft opgegeven en dan niet komt. Moet je eens zien wat een rompslomp dat geeft voor een organiserende vereniging, die heeft gelijk een gat van drie kwartier op een startlijst. Dat vind ik veel vervelender!! Dus ik vind de reactie op een keer niet mogen starten ook wat overdreven....
Dan zoek je lekker een andere vereniging uit, als je op het laatste moment rondbelt, heb je toch al een kleine kans dat je er nog tussen kan!

*proest* nu is het dus een keer andersom.