Dit concours wordt georganiseerd op de stal waar ik sta dus natuurlijk ga ik daar kijken. [Haha, kijken, ik ben een echte dressuurmuts

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mariska schreef:Ik start zaterdag in het groenspringen.. Ik heb de hele winter geen wedstrijden gereden dus ik ben heeeel benieuwd...
(het wordt ook mijn 2e parcours met dit paard ooit, dus we gaan voor de lol zullen we maar zeggen!)
Jippie schreef:Volgens mij is het groentjes springen op zaterdag en op die dag zal ik er zeer waarschijnlijk niet zijn. Maar ik wil jullie allemaal veel succes toe wensen! En mocht ik er wel zijn dan zal ik een actie plaatje van jullie schieten en hier op Bokt plaatsen.
Wenda; gezien je uit Asten komt ben je vast en zeker de zus van Denise. Ik wist niet dat Denise een zus heeft dus ik denk niet dat wij elkaar ooit gezien hebben. Van Denise en Bart in actie zal ik zeker plaatjes schieten. Daar kan ik mooi op oefenen met mijn nieuwe toestel.
In ieder geval tot zondag!
mariska schreef:Ik start zaterdag in het groenspringen.. Ik heb de hele winter geen wedstrijden gereden dus ik ben heeeel benieuwd...
(het wordt ook mijn 2e parcours met dit paard ooit, dus we gaan voor de lol zullen we maar zeggen!)
Mik_beer schreef:mariska schreef:Ik start zaterdag in het groenspringen.. Ik heb de hele winter geen wedstrijden gereden dus ik ben heeeel benieuwd...
Ik ben er ook met groenspringenIk doe zelf niet mee maar moet een vriend aanmoedigen! Dan zie ik je waarschijnlijk wel??
Mariska Vermaas met Nozem?