Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sandra1977 schreef:Bedankt voor je reactie, ik ga voor de eerste keer met hem op buitenconcour en vindt het een beetje spannend....misschien dat ik wat meer moet vertrouwen op de ervaring van mijn paard want die is al wel vaker op concour geweest buiten, alleen ikzelf nog niet en ik kan mij verschrikkelijk zenuwachtig maken terwijl dit eigelijk niet altijd zo nodig is....
Gerrie schreef:sandra1977 schreef:Bedankt voor je reactie, ik ga voor de eerste keer met hem op buitenconcour en vindt het een beetje spannend....misschien dat ik wat meer moet vertrouwen op de ervaring van mijn paard want die is al wel vaker op concour geweest buiten, alleen ikzelf nog niet en ik kan mij verschrikkelijk zenuwachtig maken terwijl dit eigelijk niet altijd zo nodig is....
lastig he!
Paardrijden is ook werken aan jezelf...
Voor zover ik me kan herinneren is het een klein terrein met weinig mogelijkheden om op gras te parkeren,daarvoor wordt uitgeweken naar de parkeerplaatsen van de nabijgelegen sportvoorzieningen en dan sta je dus op stenen je proppen te draaien en dan nog een lang stuk langs de weg stappen..
Heel veel plezier!