Wedstrijd debuut...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Monday

Wedstrijd debuut...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 12:28

Gisteren ben ik voor het eerst met mijn paard gestart in de B. Hoewel ik altijd heb geroepen dat ik geen wedstrijden zou gaan rijden heb ik op een onbewaakt moment toch een startkaart aangevraagd. Mijn paard moet er op haar 'oude dag' nog aan geloven, ze heeft 16 kunnen worden zonder wedstrijden te rijden Haha! . De afgelopen weken was ik mega zenuwachtig en ging ik helemaal over de flip als ik het proevenboekje maar zag dus ik keek er echt naar uit. Rolleyes Toen ik wakker werd voelde ik wel wat spanning, maar eenmaal op stal was dat snel over.
Omdat het in- en uitladen en zadelen nogal voorspoedig ging, het leek alsof we dit dagelijks doen, zaten we er vroeg op... veel te vroeg bleek later. Het inrijden ging fijn en van de zenuwen had ik geen last meer. Inmiddels weet Hester ook wat treinen zijn, toen ik 20 sec. erop zat kwam gelijk de intercity langs de bak geraasd (minstens 6 treinen per kwartier en ik dacht nog wel dat de zondagsregeling gold Clown ).

Bij binnenkomst in de bak waren we allebei nogal overdonderd door de hoeveelheid spiegels aan de wand én de kantine op de zijde bij C. Gestoord Ik heb braaf niet naar de jury gekeken en een paar keer de bak doorgereden. Nou, we kwamen voor braaf en niet voor de punten (die wijsheid heb ik hier ergens opgedaan Pling ) en braaf was het. Helaas was het ook allemaal een beetje traag en dat zagen we dus ook terug in de punten. De tweede proef kwam al met maar 1 proef tussenpauze en we waren echt helemaal kapot allebei. Bij B afwenden en dan op X een halve volte inzetten... opmerking: 'valt stil'. Nou, 'valt bijna om' had ook gemogen. Nagelbijten / Gniffelen De punten waren laag, 141 en 137, de plaats ook: een na laatste, omdat de laatste was gediskwalificeerd, maar ik ben supertrots op mijn brave knollie en ik heb me prima vermaakt. De volgende keer zal ik maar wat korter losrijden. *LOL*
Laatst bijgewerkt door Lielle op 11-04-05 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: typo in titel

sheda

Re: Westrijd debuut...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 12:49

He jij doet iig mee, velen (o.a ikke) kijken en dromen erover,
tis ook niet niks, voor zowel je paardje als jou KNAP