Gaan er nog meer mensen van bokt heen??
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:dat die jockey club mee deed vond ik wel btje matig, rijden gewoon paar poulen hoger ook mee met succes! maarja zo waren er wel meer maneges die met hogere poulen meedoen en met succes.... wat ook trouwens bij de prijsuitreiking gezegt werd! (ik denk dan persoonlijk wat doe je dan ook nog in de E poule, je grenzen verleggen lijkt me dan leuker dan elke x eerste worden in de makkelijkste poule terwijl je beter kan!)
Citaat:Al met al ben ik toch wel erggggg trots op onze manegepaardjes!!!! helemaal niet geschrokken ofzo, echt super braaf waren ze.... terwijl maar 3 ofzo eerder zoiets hebben meegemaakt en de rest nog nooit!!! en dat geld ook voor de ruiters!!
Citaat:terwijl t paardencarrousel was heb ik ook 3 haffies zijn meerijden... ook apart.. er werd wel gezegt dat ze toestemming hadden omdat er 1 kreupel was maarja.... 1 is er kreupel toch niet meteen 3![]()
Citaat:ik ben ook benieuwd naar de punten die de rest heeft gehad... muziek enzo... want bij ons staat er bv geen muziek bij groeten.... maar bij sommige groepen was tijden de galop geen muziek ofzo.. of ffies niks ofzo... ook apart...
en degene die gewonnen had... bij jullie reed de commandant toch mee? (ten eerste vond ik t wel knap opzich, met je paard die best vervelend bezig was bezig houden en dan ook nog eens de proef in de gaten houden) maar ze hielp jullie ook wel een kleeeeeeeein btje in de figuren......
Citaat:en dan nog een vraagje over de corsages... bij vrouwen horen ze links... bij mannen toch rechts?! of als er maar 2 mannen zijn en 10 vrouwe moeten ze dan ook opeens linksdaar kregen wij ook commentaar op....
Citaat:hihi.. we hadden we een luidruchtige fanclub... sorry als we overlast bezorgden![]()
![]()
Citaat:maar eerst de pony carrousel nog!!!