Landelijke caroussel 24 april

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Blackje

Landelijke caroussel 24 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 23:48

Ik ga met de caroussel club van mn manege (ik kan helaas niet meedoen omdat ik op stal werk als de lessen gegeven worden..) mee naar de Landelijke caroussel wedstrijd op 24 april. Waar het precies is weet ik even niet Bloos
Gaan er nog meer mensen van bokt heen??

Bonte

Re: Landelijke caroussel 24 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:52

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:02

Linnie van bokt doet ook mee! Ze rijdt voor manege charlois uit rotterdam!

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 21:04

aha dank Bonte!

Miesie voor welke club rijd zij?

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 16:15

manege charlois uit rotterdam, weet niet hoe ze zichzelf noemen..

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 23:05

zal er wel even op letten Knipoog

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 23:16

wij hebben zondag net een carrousselwedstrijd gereden. We waren derde (moesten ook tegen nationaal kampioen A poule paarden..) en we waren derde! Bij de prijsuitreiking waren we 6e maar door een rekenfout bleken we derde Haha! mm op de gelderse was me dat ook al gebeurd Tong uitsteken stomme rekenfouten ook!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 08:09

Bij de prijsuitreiking waren we 6e maar door een rekenfout bleken we derde mm op de gelderse was me dat ook al gebeurd stomme rekenfouten ook

Dat blijkt heel normaal te zijn bij carousselwedstrijden, ik heb nog geen kampioenschap meegemaakt waar het ineens goed gegaan is. Dit overigens niet met opzet, de organisatie doet echt haar best maar het wil gewoon nooit ineens lukken.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 19:42

Jaaaaaaa, de carousselgroep van mijn manege was eerste van de 10 en ze zijn pas 3 maanden bij elkaar. Dat beloofd wat voor volgend jaar.
Afbeelding

Linnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 21:01

we heten Carrousel groep charlois Haha! haha (we waren als 2e)

en we waren laatste (okeej ena laatste, 1tje kwam niet opdagen)

vond t niet helemaal terecht, ookal was onze proef t makkelijkste... maargoed kan je niks aan doen, het is nu eenmaal een jury sport he...

van die prix d'elegance snapte ik niet veel hoor dat die manege heeft gewonnen, ik snap wel dat wij niet hadden gewonnen want zo mooi waren we niet maar bij de winnende groep vielen de bandages tijden t rijden er gewoon vanaf Verward vind ik dan geen 1e plek waard hoor, die Jockey Club bv was veel mooier geheel vond ik maarja...

dat die jockey club mee deed vond ik wel btje matig, rijden gewoon paar poulen hoger ook mee met succes! maarja zo waren er wel meer maneges die met hogere poulen meedoen en met succes.... wat ook trouwens bij de prijsuitreiking gezegt werd! (ik denk dan persoonlijk wat doe je dan ook nog in de E poule Verward , je grenzen verleggen lijkt me dan leuker dan elke x eerste worden in de makkelijkste poule terwijl je beter kan!)

Al met al ben ik toch wel erggggg trots op onze manegepaardjes!!!! helemaal niet geschrokken ofzo, echt super braaf waren ze.... terwijl maar 3 ofzo eerder zoiets hebben meegemaakt en de rest nog nooit!!! en dat geld ook voor de ruiters!!

er was ook een groep bij waarbij de commandant af en toe hardop aanwijzingen zat te geven... daar had ik ook zo mn vraagtekens bij... mag dat Verward volgens mij niet maarja...

terwijl t paardencarrousel was heb ik ook 3 haffies zijn meerijden... ook apart.. er werd wel gezegt dat ze toestemming hadden omdat er 1 kreupel was maarja.... 1 is er kreupel toch niet meteen 3 Verward

maarja zo had ik over wel meer dingen mn vraagtekens hoor....

ik ben ook benieuwd naar de punten die de rest heeft gehad... muziek enzo... want bij ons staat er bv geen muziek bij groeten.... maar bij sommige groepen was tijden de galop geen muziek ofzo.. of ffies niks ofzo... ook apart...

en degene die gewonnen had... bij jullie reed de commandant toch mee? (ten eerste vond ik t wel knap opzich, met je paard die best vervelend bezig was bezig houden en dan ook nog eens de proef in de gaten houden) maar ze hielp jullie ook wel een kleeeeeeeein btje in de figuren......

en dan nog een vraagje over de corsages... bij vrouwen horen ze links... bij mannen toch rechts?! of als er maar 2 mannen zijn en 10 vrouwe moeten ze dan ook opeens links Verward daar kregen wij ook commentaar op....

achja...

Afbeelding
t groepie van veraf met losrijden buiten....

Afbeelding
t groepie tijden t groeten in de proef (voor ziet u de gehele intratuin Haha! )

Afbeelding
onze super voorvrouwen Haha!

Afbeelding
lieve appie, die superrr braaf was Lovers

Afbeelding
mn partner en paardpartner Haha!

hihi.. we hadden we een luidruchtige fanclub... sorry als we overlast bezorgden Bloos Haha!

ach volgende jaar beter... maar eerst de pony carrousel nog!!!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 21:16

Citaat:
dat die jockey club mee deed vond ik wel btje matig, rijden gewoon paar poulen hoger ook mee met succes! maarja zo waren er wel meer maneges die met hogere poulen meedoen en met succes.... wat ook trouwens bij de prijsuitreiking gezegt werd! (ik denk dan persoonlijk wat doe je dan ook nog in de E poule Verward , je grenzen verleggen lijkt me dan leuker dan elke x eerste worden in de makkelijkste poule terwijl je beter kan!)

Ik heb gehoord dat ze een paar jaar niet hebben meegereden en dan worden ze elk jaar een poule gedegradeerd en dus moeten weer van onderaf aan beginnen.

Citaat:
Al met al ben ik toch wel erggggg trots op onze manegepaardjes!!!! helemaal niet geschrokken ofzo, echt super braaf waren ze.... terwijl maar 3 ofzo eerder zoiets hebben meegemaakt en de rest nog nooit!!! en dat geld ook voor de ruiters!!

Als jullie zelf maar tevreden waren. Ik heb jullie niet zien rijden.

Citaat:
terwijl t paardencarrousel was heb ik ook 3 haffies zijn meerijden... ook apart.. er werd wel gezegt dat ze toestemming hadden omdat er 1 kreupel was maarja.... 1 is er kreupel toch niet meteen 3 Verward

Een paardencaroussel mag 2 pony's in de groep hebben. Die 3e was dus een uitzondering.

Citaat:
ik ben ook benieuwd naar de punten die de rest heeft gehad... muziek enzo... want bij ons staat er bv geen muziek bij groeten.... maar bij sommige groepen was tijden de galop geen muziek ofzo.. of ffies niks ofzo... ook apart...

en degene die gewonnen had... bij jullie reed de commandant toch mee? (ten eerste vond ik t wel knap opzich, met je paard die best vervelend bezig was bezig houden en dan ook nog eens de proef in de gaten houden) maar ze hielp jullie ook wel een kleeeeeeeein btje in de figuren......

De commedante vond zelf dat ze in de weg reed, omdat haar paard druk was. Ze waren zelf verbaast dat ze gewonnen hadden. Helemaal niet verwacht. Ik ook niet na het zien van de proef en ontbreken van stukken muziek. 2x. Wij dachten dat de jockeyclub zou winnen.

Citaat:
en dan nog een vraagje over de corsages... bij vrouwen horen ze links... bij mannen toch rechts?! of als er maar 2 mannen zijn en 10 vrouwe moeten ze dan ook opeens links Verward daar kregen wij ook commentaar op....

Ze moeten allemaal links, maar die van de mannen moet omhoog en die van de vrouwen naar beneden.

Citaat:
hihi.. we hadden we een luidruchtige fanclub... sorry als we overlast bezorgden Bloos Haha!

Oh waren jullie toeschouwers dat. Ikzelf vond het zeer irritant Bloos . Even is leuk, maar ze bleven bezig.

Citaat:
maar eerst de pony carrousel nog!!!

Dan kom ik jullie weer tegen, want onze ponygroep gaat er ook heen. en 5 juni gaat er nog een groep van ons naar de B-Poule

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 22:44

Ik voind het iig een geslaagde dag.. enne 1e Go jij! Go jij!
en hopelijk straks ook zelf meerijden Lachen

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 22:52

Je kan op de maandag meerijden Knipoog Die zijn ook al verder Haha!