Vandaag m'n eerste officiele wedstrijd, en een geldprijs!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Vandaag m'n eerste officiele wedstrijd, en een geldprijs!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 22:37

Ik had vandaag m'n eerste officiele wedstrijd in Heerhugowaard Noord. Ik was heeeeel nerveus Hyper! .
Ik heb niet zo heel best gereden, maakte wat stomme foutjes, maar......ik ben zeer tevreden want m'n paard was heel braaf.
Buiten verwachting haalde ik in de eerste proef een 2de prijs, met 153 punten. De prijs was een waardenbon van Geld, geld! 5,00.
De 2de proef had ik 146 punten, tja........als je gewoon een gebroken lijn 5 meter niet rijdt Bloos , en in draf gaat terwijl je moet stappen.

We waren met z'n 4en (3 ook op Bokt) van onze manege, en we hebben heel veel lol gehad en het was reuze leuk. Dus.........op naar de volgende wedstrijd!!!!!!!

Liza_vL

Re: Vandaag m'n eerste officiele wedstrijd, en een geldprijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 22:45

Nou nette punten voor de eerste keer, tweede proef minder maarja het is nog te overzien. Haha! Volgende keer voor de winstpunt! OK dan!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 11:26

Heb je veel plezier gehad op je eerste wedstrijd? Nette punten voor een eerste keer. Volgende keer voor de winstpunt gaan Knipoog

Ging jij nou ook niet de 24ste bij de paardenhof starten?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 16:31

VValar schreef:
Heb je veel plezier gehad op je eerste wedstrijd? Nette punten voor een eerste keer. Volgende keer voor de winstpunt gaan Knipoog

Ging jij nou ook niet de 24ste bij de paardenhof starten?

Ik was toch erg zenuwachtig, en daarom maakte ik wel een paar domme foutjes. Ik moet goed leren luisteren wat er voorgelezen wordt. Ik heb de proefjes wel doorgenomen, maar ondanks dat..... Gestoord . Lol hebben we wel gehad, ik vond het heel erg leuk.

Idd, de 24ste moet ik ook, en zit net te chatten met Naadje24 over de bodem daar. Die schijnt loei zwaar te zijn, en dat zijn wij echt niet gewend. Maarja, we zullen zien......