Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pinacolada schreef:Vorig jaar op mn verjaardag nog wel had ik een kringwedstrijd. Onderweg er naar toe lag er een paard in de sloot..dat was niet leuk om mee te maken. Daar haal ik mijn paardje uit de trailer en die was opeens een pismerrie geworden, hengstig niet normaal (is normaal nooit zo). Toen had ik eerst springen, en voor de hindernis stond ze helemaal recht overeind..echt op het op het puntje van achteroverklappen.. Ik spring al met bodyprotector, had je die mensen eens moeten horen..
Maar goed, toen op naar de dressuur, om op het inrijterrein te komen moest je over een stroomdraadje stappen wat op/in de grond zat. Mevrouw is daar bang voor dus 5 minuten voor dat draadje staan huppen, opeens nam ze een sprong en springt er bovenop. Schiet weer achteruit en draadje zat om tak van het hoefijzer. Wat een lol..haha. Maar goed, had wel 170 punten, een eens maar nooit weer aantal..haha.
Bettine schreef:Ik sta mijn moeder voor te lezen, ze komt binnen bij A,
Terwijl ze binnenrijdt gaat er een hond precies op X zitten schijten![]()
![]()
![]()
Gelukkig kon de jury er ook wel om lachen en mocht het nog een keer over
Bettine schreef:Ik sta mijn moeder voor te lezen, ze komt binnen bij A,
Terwijl ze binnenrijdt gaat er een hond precies op X zitten schijten![]()
![]()
![]()
Gelukkig kon de jury er ook wel om lachen en mocht het nog een keer over
Th0mas schreef:dat ik eruit werd gestuurd omdat ik 3 x verkeerd heb gereden
casirask schreef:Euh, tijdens een proef erafvallen? Gebeurde vorige maand in een L1 proef. Ja de hengst was sneller als ik haha. En vorig jaar toen mijn instructeur zijn paard de ring in wilde rijden, zijn paard schrok, acheruitliep, uitgleed, en bovenop hem viel. Resultaat een open beenbreuk. Alles kapot! Ik heb een uur bij hem op de grond gelegen, om hem te steunen totdat de ambulance er was. Dat geluid van de breuk hoor ik nog steeds.