4 Maanden hard trainen en dan nog teleurgesteld worden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

loutje

4 Maanden hard trainen en dan nog teleurgesteld worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 16:41

Gisteren wedstrijd in kilder gehad! AL vroeg op om half 7 Tong uitsteken...maar ik was al om 6 uur wakker...Waarschijnlijk van de zenuwen Haha! ....Ik heb sinds januari geen wedstrijden meer gereden (M2)...Omdat er een aantal zijn afgelast, maar ook omdat er weinig wedstrijden waren.
Daarom heb ik de afgelopen maanden ook echt hard getrained...Houding, aanleuning enz...
En ik moet eerlijk zeggen dat ik m nu lekker heb rondlopen voor mijn gevoel Lachen
Vorige week wel weer ondelinge wedstrijd gehad en dat ging voor mijn gevoel niet goed! Maar toch nog 161 punten en een 3e prijs (wel gejureerd door een 'echte' jury).
Afgelopen week keihard getrained en gisteren met volle moed naar Kilder.
Mn paardje liep best lekker en we gingen de ring in. Ik vond dat hij tijdens de proef lekker liep, constant vooral waar we zo hard op hadden getrained. 1 Klein foutje gemaakt, hij viel terug uit galop maar dat vond ik niet super erg.
Ik was best tevreden (mn moeder en zusje ook Tong uitsteken en ging naar de jury toe. Daar vertelde ze dat ik meer verzameling moest tonen, owkey nouw ik vond het best....nog meer aan werken dus.
Daarna meteen door naar de volgende proef, deze ging iets minder (vooral het eerste gedeelte)....het galopgedeelte was beter.
Daarna gekeken naar mijn punten...........
Had ik voor die eerste proef 144.....Iets wat mij eerlijk gezegd erg teleurstelde...Keihard getrained afgelopen maanden en alleen puur op verzameling enzow afgestraft....Jah toen had ik m ff zitte hoor Knipoog Clown
Alleen al simpel terugkomen vanuit galop naar draf bijv. al een 5...en dan staat er geen commentaar bij :s
De 2e proef had ik 156 punten en dat vond ik wel terecht, want deze proef ging ook minder.......
Uiteindelijk ben ik bij die 2e proef 1e geworden (bij de e categorie) Maar het voelde niet verdiend...ik zat nog steeds met die 144 Knipoog ....Maargoed uiteindelijk mn instructrice opgebeld en die vond het ook jammer (je kan een keer pech hebben met een jury) Maar ook dat we idd misschien iets meer konden gaan doen op gebied van verzameling Haha! ......
Maargoed a.s zaterdag weer wedstrijd, deze week weer hard trainen en kijken wat het wordt Haha!

Ilsemarie

Re: 4 Maanden hard trainen en dan nog teleurgesteld worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 16:45

Jammer, maar zo gaat het in de jury sport helaas.
Niet teveel aan denken en gewoon volgende keer weer met goede moed de ring in! Succes!!

loutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 16:58

hihi bedankt Lachen Haha!
Kga deze week zowieso weer lekker trainen ensow! en die zie ik wel weer wat er van komt Tong uitsteken

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 17:31

Maar toch weer een wp erbij!!

Ik heb het ook wel, mijn paardje is ook best moeilijk te rijden en dan gaat het eindelijk eens lekker en dan weer net geen winstpunt. Dan baal je toch..vooral als je er hard voor gewerkt hebt.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 17:35

Ach, je had gelukkig nog één winstpunt!
Hoewel je voor de verzameling bent afgestraft (die gewoon in orde moet zijn in een M2 proef) vind ik het ook wel slordig dat je paard terug viel uit galop en bij de meeste jury's zal dat al een dikke 4 opleveren.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 17:36

Sja trainen gaat niet in 4 maanden, maar daar gaat jaren overheen helaas..
Wees blij met die ene winstpunt en ga gewoon vrolijk verder waar je mee bezig was zou ik zeggen!! Knipoog

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 18:41

Heeyy,

Aah joh ik heb je nog zien rijden, Zag er netjes uit hoor Ja
En je bent wel mooi ff 1e met een wp Haha!
snap wel dat je teleurgesteld bent als je zo hard getraind hebt.. maar je bent niet voor niets 1e Knipoog
Op naar de volgende x Succes volgende week.. waar is dat?

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 18:45

Goed hoor!
Welk niveau is het?

loutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 19:22

HeyZ!

Aan Laura:
Wat heb ik nu gehoord?? Vier keer 1e Haha! Bloos ....Je moest je schamen om daar zoveel prijzen weg te slepen Tong uitsteken hahahah
Maar super hoor! Ik heb je ook nog zien rijden en het zag er bij beide echt mooi uit! Vooral die Orlando, wat een gangen heeft dat beest!
Ik heb aanstaande zaterdag Vorden! Ga jij daar ook heen?

Aan het andere meisje:
Op dit moment rijd ik M2.....