Rabobank Trophy Ermelo 16 apr.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

robinbeekink

Rabobank Trophy Ermelo 16 apr.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 16:20

Heey heey,

Wie doen er volgende week allemaal mee met de observatie / rabobank trophy in Ermelo??
Ik heb er zin in!
Ik hoop alleen wel dat het weer dan wat beter is Schijnheilig !!

Groetjes Robin.

LadyLuna

Re: Rabobank Trophy Ermelo 16 apr.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 17:59

Ik doe mee met Lady Lachen Wanneer komt de startlijst er? Bloos!

robinbeekink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 18:09

Ik weet het niet... ik denk volgende week gewoon.

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 18:29

nah volgende week zal een beetje laat zijn of niet? dan is de wedstrijd al bijna! Knipoog

robinbeekink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 18:32

LadyLuna schreef:
nah volgende week zal een beetje laat zijn of niet? dan is de wedstrijd al bijna! Knipoog

Veel eerder is het meestal niet hoor, Ik bedoel ook in het begin van de week...

robinbeekink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 18:34

Het is trouwens ook een ZZGP wedstrijd, dus de eerste startlijsten staan waarschijnlijk op www.zzgp.nl Lachen

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 18:39

ik doe helaas niet meer mee bij de pony's maar ik doe ehm in mei is dat geloof ik iets van 16 mei ofzo?? mee bij de paarden !!!

heel veel suc6 robin, mara en de rest Haha!

trouwens robin, rijd jij mikshake nou nog???

robinbeekink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 19:27

)
missmiekie schreef:
ik doe helaas niet meer mee bij de pony's maar ik doe ehm in mei is dat geloof ik iets van 16 mei ofzo?? mee bij de paarden !!!

heel veel suc6 robin, mara en de rest Haha!

trouwens robin, rijd jij mikshake nou nog???

Ja natuurlijk rijd ik hem nog! Lachen
Maar wanneer heb jij bij de pony's gereden? (welke mieke ben je..? Tong uitsteken )
Succes bij de paarden! wat voor paard heb je?

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 19:35

gelukkig dat je milkshake nog hebt, ben helemaal weg van m Haha! weet jij trouwens hoe het gaat met Nina? die heb ik al sinds dat ze weg is bij ons op stal niet meer gesproken erg jammer!!!

ehm ik heb nog meegereden bij t CHIO in rotterdam in juni Tong uitsteken verder zeg ik niets want ik had toen mega but gereden Tong uitsteken gna gna Tong uitsteken k schaam me dood Tong uitsteken haha ik was bij de pony's niet zo in vorm, alle keren niet echt Tong uitsteken veels te gestresst Tong uitsteken

ehm ik heb nu een 12 jarige Damenstolz x Winner ( duitser Tong uitsteken) ehm ZE heeft in een ver verleden een keertje Vivian hoeffgen Zz-licht gelopen en toen is ze verkocht en weer verkocht ga zo maar verder Tong uitsteken en nou heb ik dr, maar toen ik haar kreeg was er al ehm zo'n 2 jaar alleen maar heel rustig mee gereden,dus tis nu echt opbouwen maar ik heb dr zaterdag voor t eerst meegenomen op concours en dat ging erg goed ( zie mn onderschrift) zelfs mn instructeurs verslagen Tong uitsteken haha morgen ga ik weer op concours alleen dan moet ik ook tegen cora en hans arends die ken jij vast ook wel ( van naam ) dus dat gaat iets moeilijker worden Tong uitsteken

robinbeekink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 19:50

missmiekie schreef:
gelukkig dat je milkshake nog hebt, ben helemaal weg van m Haha! weet jij trouwens hoe het gaat met Nina? die heb ik al sinds dat ze weg is bij ons op stal niet meer gesproken erg jammer!!!

ehm ik heb nog meegereden bij t CHIO in rotterdam in juni Tong uitsteken verder zeg ik niets want ik had toen mega but gereden Tong uitsteken gna gna Tong uitsteken k schaam me dood Tong uitsteken haha ik was bij de pony's niet zo in vorm, alle keren niet echt Tong uitsteken veels te gestresst Tong uitsteken

ehm ik heb nu een 12 jarige Damenstolz x Winner ( duitser Tong uitsteken) ehm ZE heeft in een ver verleden een keertje Vivian hoeffgen Zz-licht gelopen en toen is ze verkocht en weer verkocht ga zo maar verder Tong uitsteken en nou heb ik dr, maar toen ik haar kreeg was er al ehm zo'n 2 jaar alleen maar heel rustig mee gereden,dus tis nu echt opbouwen maar ik heb dr zaterdag voor t eerst meegenomen op concours en dat ging erg goed ( zie mn onderschrift) zelfs mn instructeurs verslagen Tong uitsteken haha morgen ga ik weer op concours alleen dan moet ik ook tegen cora en hans arends die ken jij vast ook wel ( van naam ) dus dat gaat iets moeilijker worden Tong uitsteken

Haha! Wat leuk een Milky-fan!! (ik ben ook helemaal weg van die gekke rooie rakker hoor Tong uitsteken ) Haha!
In CHIO Rotterdam was ik er niet, toen waren we naar Freudenberg (duitsland). Maarja jammer dat het toen minder ging!

Klinkt leuk je paard!!!

Ja Hans en Cora ken ik wel! Die trainen Laurens en gaan ook altijd mee naar alle wedstrijden dus vandaar. Veel succes morgen!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 20:00

robinbeekink schreef:
missmiekie schreef:

Haha! Wat leuk een Milky-fan!! (ik ben ook helemaal weg van die gekke rooie rakker hoor Tong uitsteken ) Haha!
In CHIO Rotterdam was ik er niet, toen waren we naar Freudenberg (duitsland). Maarja jammer dat het toen minder ging!

Klinkt leuk je paard!!!

Ja Hans en Cora ken ik wel! Die trainen Laurens en gaan ook altijd mee naar alle wedstrijden dus vandaar. Veel succes morgen!

is een leuk paard Tong uitsteken haha ja ik kende hans en cora ookal ook van laurens Tong uitsteken haha en van vriezenveen maar ik ehm vind ze nogal mega concurrentie ( zijn ze ook haha Tong uitsteken ) maar is ook wel heel leuk Haha!

dank je wel Haha!

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 20:20

hier nog een milky fan hoor Robin.. Lachen:P
half broertje van die van mij Haha!
alleen springt diej van mij niet zo uit in de dressuur.. Knipoog
heb jullie zien rijden op NK en op APD vorig jaar.. heb nog foto van jou en Milky op me foon Knipoog
ben je ook dit jaar weer in Zelhem op APD?

robinbeekink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 20:27

madie88 schreef:
hier nog een milky fan hoor Robin.. Lachen:P
half broertje van die van mij Haha!
alleen springt diej van mij niet zo uit in de dressuur.. Knipoog
heb jullie zien rijden op NK en op APD vorig jaar.. heb nog foto van jou en Milky op me foon Knipoog
ben je ook dit jaar weer in Zelhem op APD?

Yees Haha!
Haha. Ja een half broertje? Leuk! Er is ook een half broertje van hem die in het a- of b-kader springen zit. Magic Dandy ofzo (ik ben niet zo thuis in het springen).
Ja als het goed is ben ik wel in Zelhem.. het is ook een observatie dus ik denk het wel.

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 20:38

robinbeekink schreef:
Yees Haha!
Haha. Ja een half broertje? Leuk! Er is ook een half broertje van hem die in het a- of b-kader springen zit. Magic Dandy ofzo (ik ben niet zo thuis in het springen).
Ja als het goed is ben ik wel in Zelhem.. het is ook een observatie dus ik denk het wel.

ik weet Vork mijne heet oowk Dandy.. alleen wast maar Magic Dandy Knipoog
zelf ben ik meer van de dressuur als van't springen maar mijn zusje is meer van het springen Knipoog
Ik zal je wel aanspreken op APD als ik je weer zie rijden..
zag er op NK trouwens goed uit van't zomer Haha!

Powerlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 09:12

IK BEN OOK MILKY FAN! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

en doe ook mee de 16de...vraagje...is dat tegelijker tijd met de ZZGP dus ook ZZL enzo?

zaragossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 09:53

Ja het is zzgp, en dat betekent dat alles tot en met de prix st. georges meerijd. Zijn megaleuke wedstrijden er valt veel te zien en te leren.

zaragossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 09:55

En natuurlijk ook een MILKI MEGA FAN !!!!!!!!!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 10:58

missmiekie schreef:
haha morgen ga ik weer op concours alleen dan moet ik ook tegen cora en hans arends

Haha, ik snap wat je bedoelt met Hans en Cora, maar die beschouw ik ook wel als profs, ik bedoel, ze zitten zo'n 5 a 6 uur per dag op een paard( ik heb op hun stal gestaan)

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 14:06

Ik sluit me ook aan bij de milkshake fanclub Clown

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:51

Melanie15 schreef:
missmiekie schreef:
haha morgen ga ik weer op concours alleen dan moet ik ook tegen cora en hans arends

Haha, ik snap wat je bedoelt met Hans en Cora, maar die beschouw ik ook wel als profs, ik bedoel, ze zitten zo'n 5 a 6 uur per dag op een paard( ik heb op hun stal gestaan)

ze kwamen niet Tong uitsteken ze waren bang voor een beetje regen Tong uitsteken lekker triest, maar iig na 3 wedstrijden heb ik nu 6 winstpunten Haha! ik had vandaag 191 en 188 en ik was 1e en 2e Haha! super paardje Haha!

robinbeekink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 19:56

[/quote]

ik had vandaag 191 en 188 en ik was 1e en 2e Haha! [/quote]

Super!! Gefeliciteerd!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:05

Gefeliciteerd! Nu even je onderschrift veranderen he Knipoog

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:18

Melanie15 schreef:
Gefeliciteerd! Nu even je onderschrift veranderen he Knipoog

ohja lijkt me handig Tong uitsteken nog niet aan gedacht

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 18:43

Ik ben best wel benieuwd naar de startlijst en hoeveel deelnemers er dit keer zijn.
Ik heb er iedergeval al best wel zin in Haha!

Loesvb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 18:55

INkie schreef:
Ik sluit me ook aan bij de milkshake fanclub Clown

Ik niet (niet persoonlijk opvatten hoor!) maar ik vind hem echt afschuwelijk lelijk. Zo`n lange kop, ik persoonlijk vind hem totaal niet spreken. Veel te iel...