Startkaart?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zamora

Startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 20:06

Haaij,

ik wil over een tijdje wedstrijden gaan rijden en vroeg mij af hoe het nou is geregeld met het een en ander.
Ik weet wel dat je lid moet worden van een vereniging, daar moet je denk ik lidmaatschap aan betalen? Moet je er dan ook verplicht lessen of verschilt dit? En als je lid bent van hun club rijd je dan ook onder hun naam wedstrijden?
Moet je een startkaart bij de KNHS aanvragen en hoeveel kost dit? Ik kan dit niet terug vinden op hun site.

Groetjes Frida

Rosalie123

Re: Startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 21:18

Ik zou maar eens de zoekfunctie gebruiken, hier zijn al zóveel topics over geweest!!
Als je wat vaker op het wedstrijdforum was geweest, had je het wel geweten Vork

sientjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 21:49

Pebblesje schreef:
Haaij,

ik wil over een tijdje wedstrijden gaan rijden en vroeg mij af hoe het nou is geregeld met het een en ander.
Ik weet wel dat je lid moet worden van een vereniging, daar moet je denk ik lidmaatschap aan betalen? Moet je er dan ook verplicht lessen of verschilt dit? En als je lid bent van hun club rijd je dan ook onder hun naam wedstrijden?
Moet je een startkaart bij de KNHS aanvragen en hoeveel kost dit? Ik kan dit niet terug vinden op hun site.

Groetjes Frida

Jah je moet lid worden van een vereniging.
Voor zo ver ik weet hoef je niet perse lessend lid te zijn(bij ons tenminste niet)
Je moet dan natuurlijk wel lidmaatschap betalen...!
Bij wedstrijden komt natuurlijk wel je eigen naam te staan maar ook bij welke club je rijd dat komt er ook bij te staan.
Als je lid bent van een vereniging kun je een startkaart aanvragen dan moet je naar de secretariaat van de vereniging toe gaan en die zal dan een startkaart voor je aanvragen(je moet wel wat papieren invullen)
Volgens mij kost de startkaart 37 euro ofzo en samen met de coupons 52 euro geloof ik...
hopelijk heb je er iets aan..!

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 17:06

bedankt Hopkefamke, hier kan ik zeker wat mee!