Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tam20 schreef:He super zeg!
Scheelt me elke keer zoeken haha.. Ik zet hem meteen bij mijn favorieten!
haike schreef:super!!
Volgens mij is het in haaren ook kur, zal thuis even nakijken en laat het dan nog wel weten. Komt er ook een apart kopje waar alle provincies bij elkaar staan??
Barbara_m schreef:Ik heb er zin in... Gaan we wel even iets aparts maken he Olaf? Kan haast niet wachten.
nicole0180 schreef:op almelose ruiterdagen kan je ook kur rijden volgens mij zaterdag 25 juni
oot123 schreef:Barbara_m schreef:
WE zullen is gaan kijken wat de muziekdoos (de computer) allemaal in zijn mars heeft!
Als jij roept wat je wilt hebben dan maak ik dat voor je, komt helemaal goed.
Ik mis nog vele wedstrijden in de noordelijke regio's, dus als mensen nog weten of ze in het noorden ook kürwedstrijden hebben dan graag even doorgeven.
Uiteraard ga ik zelf ook nog even op zoek.
Bettine schreef:In Lienden (30 juli) hebben ze ook ieder jaar kür, ook dit jaar weer
Valt onder Gelderland
(gelderland blijft verder enigszins achter)
Ze hebben trouwens op het Heideconcours dit jaar ook een kür op muziek, maar alleen voor pony's, alle klassen. Weet alleen niet wanneer dat is, kan hem op de wedstrijdkalender niet vinden, komt nog.
Bettine schreef:In Lienden (30 juli) hebben ze ook ieder jaar kür, ook dit jaar weer
Valt onder Gelderland
sliertje schreef:misschien een rare vraag: vanaf welke klasse kan je kur rijden?
en hebben jullie behoefte aan goede muziek speciaal op jullie kur gemaakt?
Groetjes marijke