inschrijfsysteem

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

goldwing

inschrijfsysteem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 09:19

Wat vinden jullie er van om in te schrijven via het inschrijfsysteem

Wij als vereniging denken er ook aan maar de kosten zijn hoger voor de vereniging natuurlijk dan dat we gewoon inschrijven
En als de ruiters het dan niet waarderen dan gaan we die kosten natuurlijk niet op onze hals halen

Dus laat maar weten wat jullie ervaringen er mee zijn en ofdat je het een goede manier vind of niet

Lielle

Re: inschrijfsysteem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 09:27

ik heb er pas een keer mee te maken gehad, op de bokt benefietwedstrijd in Schijndel en dan was - voor het springen - niet echt een succes. Maar dat kwam doordat er veel inschrijvingen niet via dat systeem kwamen en er niet een goede klasse indeling was gemaakt vooraf.

In principe vind ik het wel een goed systeem, alleen zou ik dan graag ook afwillen van het opsturen van startcoupons.

marjolein80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 11:58

het lijkt wel of de wedstrijden die op inschrijfsysteem.nl staan veel sneller vol zitten. Kijk maar eens naar de wedstrijd in Riel 22 mei. Was vorige week al erg vol!

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 15:37

wij willen het gaan doen omdat wijvanmening zijn dat er dan meer mensen een kans hebben om in te schrijven
Op de manier zoals het nu gaat moet je wel heel veel geluk hebben wil je er bij ons tussen zitten wij laten niets vermelden in paard en sport sturen geen vraag programma en zitten in 2 dagen vol als ik de inschrijving op onze internet site open gooi
We hopen op deze manier ook eens andere mensen een kans te kunnen geven op onze indoor wedstrijden
Outdoor is niet zo'n probleem daar heb ik redelijk wat ruimte met 2 ringen

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 15:44

Mij lijkt het voor organiserende verenigingen niet handig, die krijgen de coupons niet op tijd. Er zijn mensen die opgeven maar niet komen, dan heb je geen coupon om te bewijzen dat ze ingeschreven hebben.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 19:44

Wil dat zeggen dat eigen leden dus niet meer automatisch ingeschreven staan?

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 07:15

voor eigen leden zal waarschijnlijk alles het zelfde blijven
je kan dat program voor dat je de inschrijving open gooit op internet helemaal bewerken dus dat zal verder geen probleem zijn
Maar we beginnen daar toch pas mee als we het doen in het nieuwe seizoen dus dat is pas in september
Daar gaan eerst nog wel een paar vergaderingen aan vooraf
maar wij willen ook de mening van de ruiters van buitenaf weten wij zelf vinden het systeem wel makkelijk die keren dat we in ingeschreven hebben via dat systeem bij een andere wedstrijd

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 09:15

Op Startlijsten.nl bieden we binnenkort ook de mogelijkheid om in te schrijven via internet.
We zijn nu nog bezig met onderzoek hoe dit het meest effectief ingericht kan worden omdat je toch blijft zitten met mensen die via internet inschrijven en anderen die gewoon alleen de coupons opsturen.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 09:50

Kitty schreef:
Op Startlijsten.nl bieden we binnenkort ook de mogelijkheid om in te schrijven via internet.
We zijn nu nog bezig met onderzoek hoe dit het meest effectief ingericht kan worden omdat je toch blijft zitten met mensen die via internet inschrijven en anderen die gewoon alleen de coupons opsturen.

Of mensen die zich lukraak voor bijna ALLES inschrijven en dan 1 dag voor de officiele sluitingsdatum zichzelf weer verwijderen..... dat is namelijk altijd kostenloos, en dan ben je eventueel altijd verzekerd van een gewenste starttijd.

Persoonlijk lijkt het me een enorme overkill voor wat simpele dresuurwedstrijdjes. Die organiseer je in een handomdraai. Zo moeilijk is dat niet.
Als organisaties geen "gebel" willen en ander gezeur aan de kop (wat ik me overigens prima kan voorstellen) kan een simpel email adres al veel leed doen voorkomen.

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 10:37

CGJ12 schreef:
Kitty schreef:

Of mensen die zich lukraak voor bijna ALLES inschrijven en dan 1 dag voor de officiele sluitingsdatum zichzelf weer verwijderen..... dat is namelijk altijd kostenloos, en dan ben je eventueel altijd verzekerd van een gewenste starttijd.

Persoonlijk lijkt het me een enorme overkill voor wat simpele dresuurwedstrijdjes. Die organiseer je in een handomdraai. Zo moeilijk is dat niet.
Als organisaties geen "gebel" willen en ander gezeur aan de kop (wat ik me overigens prima kan voorstellen) kan een simpel email adres al veel leed doen voorkomen.

Gaat ons niet om de reden die jij allemaal noemt
Ons gaat het er over dat het voor de ruiters makkelijker is en dat ze dat misschien liever doen en dat er meer ruiters de kans hebben om in te schrijven want als ze bij ons niet onze eigen site als startpagina hebben staan is het wel erg moeilijk om als ruiter die zo maar eens een keer bij ons wil rijden om er tussen te komen
Wij zitten in 2 dagen vol met een dressuur wedstrijd
Ja en oke jij denkt dat je een wedstrijdje in een handomdraai organiseert. dat klopt organiseren is zo bebeurd maar je bent overduidelijk niet bekend met het werk van een wedstrijd secretariaat want met organisren ben je er niet oke een startlijst is ook zo gemaakt maar dan begint het pas
Een week voor de wedstrijd zie ik mijn eigen paard maar amper hoor met het werk wat ik er allemaal mee heb
En dan nog mij hoor je niet klagen heb zelf voor dat werk gekozen ( niemand anders wil het doen omdat ze liever allemaal ongecompliceerd rijden ipv met een hoop stress zelf wedstrijd thuis rijden en een heel weekend kwijt om op de wedstrijd aanwezig te zijn als secretariaat)
Maar om al die ruiters die nu nooit kans hebben om bij ons te rijden een kans te geven denken wij er over om met het systeem te gaan werken en daarom de vraag aan de ruiters wat ze van het systeem vinden om te gebruiken.
Dit is voor de ruiters en niet voor het gemak van het secretariaat want ik zal er nog meer werk mee hebben denk ik om steeds het systeem up to date te houden qua betalingen enzo

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 11:58

goldwing schreef:
Wij zitten in 2 dagen vol met een dressuur wedstrijd
[......]

Maar om al die ruiters die nu nooit kans hebben om bij ons te rijden een kans te geven

denken wij er over om met het systeem te gaan werken en daarom de vraag aan de ruiters wat ze van het systeem vinden om te gebruiken.

Maar daarmee los je dat probleem toch niet op ?????
De handige "internet-ruiters" schrijven zich gelijk in........... en dat is dezelfde groep die nu óók het eerst inschrijft.......... (tenminste in mijn buurt)

Het met opzet NIET publiceren van wedstrijden werkt hier nog sterker aan mee. Dat is nou echt "je kop in het zand steken" als je het mij vraagt.

Per saldo zijn er gewoon veel te weinig wedstrijden. Dat blijkt nu al een jaar of 2. Ik ben er van overtuigd dat de 10 winstpuntenregeling hier de grote schuldige aan is...........
Het lijkt me dan ook veel verstandiger om met de KNHS te overleggen dat ze DE BASIS van het probleem eens gaan aanpakken........ Ja

Zo'n inschrijfsysteem vind ik ook veel te star. Dan krijg je als organisatie een ongelooflijke heibel als je "stiekem" een wild-card verstrekt aan iemand die niet op de openbare wachtlijst staat.........
En dat is namelijk nog wel eens ontzettend handig als je nog een paar jury's te kort kwam........... Knipoog
(dat is namelijk altijd mijn wisselgeld)

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 15:09

het probleem blijft dat weet ik ook wel maar nu heb je ook vaak dat de post de coupons kwijt raakt en die mensen dus denken dat ze ingeschreven staan en dat dus niet het geval is
Met het inschrijf systeem kunnen ze zelf controleren of de coupons ontvangen zijn want dan krijgt het een andere kleur
En ze moeten van te voren betalen en betalen ze niet dan kan degene die op de reservelijst al zien dat ze waarschijnlijk in aanmerking komen
Maar ja zo ver dat wij er mee gaan werken is het nog lang niet daar moet eerst nog veel over vergaderd worden
maar als inventarisatie is dit topic al een heel aanknopingspunt
Voor onze eigen leden veranderd er niets en voor een jury die een startplaats wil op 1 van onze wedstrijden zet ik er ook altijd tussen
Dat is bij ons een gegeven als ze komen jureren en ze willen een keer mee rijden of een leerling mee laten rijden kan dat ten alle tijden als het maar niet in hun eigen rubriek is en op de dag dat ze moeten jureren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 16:06

Binnen kring Oirschot wordt er heel veel gebruik van gemaakt. oa best, riel, oirschot en zowel met dressuur als springen.

Je geeft je via internet op (www.inschrijfsysteem.nl) kiest daar de starttijd die je graag hebben wilt en stuurt daarna je startcoupon op.

Jezelf 1 dag voor de officiele sluitingsdatum zichzelf weer verwijderen..... dat is namelijk altijd kostenloos, zoals CGJ12 zegt is absoluut niet mogelijk via deze site, eenmaal op ok geklikt ben je aangemeld en kun je jezelf niet meer verwijderen.

Ik vind het een topsysteem wat zeer goed werkt.