mijn eerste wedstrijd met rockefeller

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mschuring

mijn eerste wedstrijd met rockefeller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 21:51

Hoi Hoi
ik had 20 maart mijn eerste wedstrijd met rockefeller
ik had niet verwacht dat het zo zou gaan lopen.
wij kwamen aan we hebben opgezadeld en ben toen naar de losrijbak gegaan binnen.
na ong een half uur werd ik omgeroepen dat ik klaar moest staan.
voor ons voor het eerst tussen de hekjes 1e proefje nr 9 ze schrok in de hoek van iets en sprong op zij met groeten stapte ze al naar achteren.
later schrok ze weer ergens van en toen sprong ze bijna over het hekje kon haar net optijd corrigeren en daarna liep ze heel braaf.
2e proefje nr 10 ong een kwartier later liep ze heel braaf ze vond alleen de bakken met de letters erop eng die waren hol van binnen. op de korte zijde kwam ze met haar achterbeen tegen een hekje aan en die viel om vond ze best eng maar reed haar er netjes langs.
proefje verliep verder lekker.
daarna lekker uitgestapt buiten was heerlijk weer.
toen naar de kantine wachten op de uitslag toen was er de prijs uitreiking.
1e proefje 158 punten 2e proefje 163 punten en de 7e plaats. ik vond het geweldig ik won 2 borstels dus had bijna mijn inschrijfgeld eruit. ik was zo trots op haar ongeloofelijk. toen lekker naar huis en de paardjes het land in.
toen heb ik mij ingeschreven voor 2 april in steenwijk.
dus zaterdag naar steenwijk.
lekker losgereden toen werd ik omgeroepen moest klaar staan alle paarden liepen te hinniken als ze de binnenbak in moesten (buiten los rijden)
de binnenbak was afgesloten je kon niet naar buiten kijken.
het meisje wat voor mij de bak uit kwam was helemaal over de rooie incl haar paard.
toen moest ik had al verschillende de bak uit zien komen kwaad en over de zeik.
ik ging de bak in rockefeller keek even zo van ok en ben gelijk een paar rondjes gaan draven moest nog even wachten van de jury voor ik mocht beginnen.
ik mocht naar een paar rondjes beginnen halthouden en groeten.
nou rockefeller heeft in totaal 1x gehinnikt heb even tegen haar gepraat en ze was verder het hele proefje braaf.
kwam ook lachend de bak uit het vrouwtje zei al was een van de weinigen die lachte.
vond ik wel grappig ze was gewoon braaf. net of we al jaren op concour gingen.
lekker uitgestapt haar op de trailer gedaan en toen naar de kantine wachten op de uitslag.
boven mij stonden allemaal al uitslagen bij maar ik en 2 na mij niet.
er stond ook al een 163 bij en een 164 dus ik had zoiets dat heb ik niet.
toen kwam de prijs uitreiking 3e plaats had 163 punten de 2e plaats had 164 punten en toen de 1e plaats met 165 punten werd in een keer mijn naam genoemd. ik geloofde het echt niet stond heel voorzichtig op en liep naar voren ik kreeg een beker en een lintje en ik moest even wachten en kreeg ik ook nog eens een chabrakje van de hoofdsponsor ruitersport piaffe. ik helemaal in de 7e hemel wat ben ik trots op haar zecht niet normaal.
ze heeft gelijk weer heerlijk in het land kunnen genieten en vandaag moest ze weer aan het werk want 16 april staat er weer een wedstrijd op de kalender.gaan we weer goed onze best doen.

groetjes marjan.

Frantic

Re: mijn eerste wedstrijd met rockefeller

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 07:06

Gefeliciteerd!
Steenwijk is juist een lekkere rustige bak, maar dat heb je nu wel ontdekt!

Manoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 08:42

Ik wordt toch steeds nieuwsgieriger naar Rockefeller. Ik hoop dat je toch naar Zuidwolde komt de 16e.

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 17:11

heej
goed joh!! gefeliciteerd
ik heb je wel zien rijden de 20e in mariënheem
zag er mooi uit hoor Haha!

mschuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 19:28

Haha! Hoi

Nee ik ga de 16e naar staphorst 2 proefjes rijden en is gelijk een kring
wedstrijd.
ik kom wel in zuidwolde de 21e mei dus zien we elkaar alsnog.
ja rockefeller is super lief.

groetjes marjan Bloos