Ik start er ook, in het M2. En ja, ik ben er wel eens geweest. Er gaan er nog meer heen van onze vereniging. ik vind het er altijd wel leuk starten, heb jij slechte ervaringen, Barbara?
Het is misschien allemaal niet zo netjes, maar het is altijd wel super geregeld. Er hangt ook een gezellige sfeer. De bodems valt opzich nog wel mee de losrijbaan is soms wat zwaar maar de baan waar je je proef in rijd ligt er altijd goed bij met wedstrijden. Maar iedereen zijn eigen mening zal ik maar zeggen.
Nou, ik vond het vandaag redelijk netjes geregeld in Rozenburg. De wedstrijdbaan lag er keurig bij, de losrijbaan hadden ze van mij wel ook mogen slepen, maar was iig niet zwaar ofzo. En de nieuwe kantine ziet er ook super uit! Alleen beetje jammer dat ze van plan waren om de prijsuitreiking van de M t/m de B pas na afloop van de hele wedstrijd te doen (ca 15.00 u) terwijl mijn paardje al om 12.00 uur op de trailer stond en ik dus wel graag naar huis wilde gaan. Maar gelukkig hebben ze die mening herzien en zijn ze toch maar tussendoor de coupons op gaan halen en kreeg ik om kwart voor 1 mijn punten en prijzen mee! Ik was overigens 2x 1e met 154 in de M2, maar we waren slechts met z'n 2-en. En het was op zich terecht geen winstpunt, ze had niet streng gejureerd, maar het was hem gewoon net nog niet. Volgende keer beter. Hoe is het bij jou gegaan, Melissamanda? Je moest tegen een clubgenootje van mij, Priscilla Steens met Ricardo.
Ja we waren er eigenlijk al een beetje tevroeg, dus heb ik eerst even wat gedronken en naar het M gekeken... Was jij diegene die de proef uit het hoofd reed? Toen ben ik om kwart voor twaalf maar naar de trailer gegaan en heb ik Melissa van de trailer gehaald en rustig opgezadeld. ( we hadden overigens een opvallende auto er stond groot op peugeot assistance en we hadden een oranje zwaailicht ) Met losrijden liep ze erg fijn. Dus toen om kwart voor 1 me eerste proef. Die ging op zich wel redelijk maar gewoon wat foutjes.. dus op naar me 2e proef daar had ik haar heel fijn aan het lopen. Die ging voor me gevoel ook goed. Toen Melis weer lekker op de trailer gezet. Toen konden we nog een uur wachten op de prijsuitreiking. Om 3 uur was die dan eindelijk was ik met mijn eerste proef 1e met 152 punten en me 2e proef 2e met 156 dus een winstpuntje.
Ja, diegene die uit het hoofd reed dat was ik. Ik heb jouw niet gezien volgens mij, moest jij als 2e starten? Want ik heb de 1e combinatie van de L1 wel gezien, dat was mijn clubgenootje, daarna zijn we naar huis gegaan. Wel mooi dat je net 1 winstpuntje had. Ik had ze dus 2x net niet, jammergenoeg (wel was er bij beide proeven een cijfer naar beneden gecorrigeerd, bij beiden had ik zonder die correctie 156 gehad, dus ik baalde daar wel een beetje van).