Ellen van den berg op IC

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_m

Ellen van den berg op IC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 15:54

internationaal jurylid is met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Na een val van een paard heeft zij ernstige botfracturen opgelopen.
Ik heb dit op den goubergh gehoord. Wie weet er meer van???

_MeeR_

Re: Ellen van den berg op IC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 15:58

Ellen van den Berg op trauma-afdeling

NIJMEGEN - Dressuuramazone, ORUN-instructrice en aankomend Grand-Prix jurylid Ellen van den Berg is na een zeer ongelukkige val met een paar overgebracht naar de trauma-afdeling is het Academisch Raboud Ziekenhuis te Nijmegen.
Door de val liep de amazone uit Uden gecompliceerde botbreuken op in haar enkel, knie, bovenbeen en schouder. Het herstel zal, gezien de ernst van de fracturen, geruime tijd in beslag nemen.
Ellen van den Berg reed voorheen Grand-Prix met haar paard Zaloete en was momenteel succesvol in de lichte tour met de paarden Exquis Nadine (TCN Partout x Roemer) en Limba (Galfrenier).JH.
(overname niet toegestaan)

Bron: http://horses.nl/

Echt erg!

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:07

klint niet prettig.. ik wens haar bij deze beterschap toe

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 16:17

Dit is echt bizar he? Ik hoorde het afgelopen weekend, en tja dan denk je aan een uit de hand gelopen roddel (vrouw valt van paard en kneusd been veranderd, veranderd al snel in gebroken been).
Maar heel vee sterkte Ellen. Ze zal toch nie van een van haar Lichte Tour paarden af zijn gevallen? Met de ernst van de situatie, hoop ik dat ze ooit weer op het paard komt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:21

Geen hersenletsel ofzo?

Jeetje zeg...

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 18:55

Dat durf ik niet te zeggen. Volgens mij was zij er echt een van de caps hoor...

annetjuh1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 21:27

vet erg hey!!
heel veel sterkte Ellen!! Ach gut

tja.. weten we ook weer dat een cap toch wel zo veilig is he.. je weet nooit wat er kan gebeuren...!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 00:34

_MeeR_ schreef:
Door de val liep de amazone uit Uden gecompliceerde botbreuken op in haar enkel, knie, bovenbeen en schouder. Het herstel zal, gezien de ernst van de fracturen, geruime tijd in beslag nemen.

Op de vraag of ze geen hersenletsel heeft opgelopen lijkt me hier toch een duidelijk antwoord te staan.......

Hieruit blijkt maar weer dat je ledematen een stuk kwetsbaarder zijn dan je hoofd. En als ik zo al die breuken optel kan ik me niet voorstellen dat ze niet onder het paard heeft gelegen....... en daar is niks tegen bestand. Maar ik ben benieuwd naar verdere details........ Ja

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 09:30