Mijn eerste dressuurwedstrijd in WIjk bij Duurstede

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fierolover

Mijn eerste dressuurwedstrijd in WIjk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 13:33

EEj allemaal!!

afgelopen weekend heb ik mijn eerste dressuurwedstrijd gereden sinds een jaar.. Vorig jaar ging het elke keer super slecht, maar na een jaar KEi haRD trainen dacht ik dat ik het nu wel weer kon proberen.

Ik was best zenuwachtig zaterdag, omdat ik wist dat ik het kon, maar mn pony is af en toe in een vervelende bui en dan lukt het totaal niet.

De wedstrijd was in Wijk bij Duurstede. Fiero (zo heet mn pony) liep super lkkr met losrijden, maar ik zat dr net te lang op, waardoor hij moe was toen ik mijn eerste proef reed. D proef ging opzich wel lkkr. TOen had ik m daarna ff wat voorwaartser gemaakt, zodat hij in d 2e proef wat actiever was. De eerste proef had ik 145 pnt. en d 2e proef was ik 4e met 158 pnt!! Mijn eerste winstpunt was binnen, en ik had ook nog eens prijs!!! ToTaal niet verwacht! ik was egt heel erg blij.

De volgende dag reed ik weer in WIjk bij Duurstede. ( ik doe het alleen niet snel meer, 2 dagen achter elkaar wedstrijd, want het is zo vermoeiend voor mij en mn pony).. en dit keer reed ik m korter los. Hij liep glijk lkkr (wat ik niet had verwacht, ik dacht dat hij het wel zat zou zijn). Mijn eerste proef ging best goed, een paar keer sprong ie galop aan, maar dat doet ie vaker , en hij was actiever dan d dag ervoor. De 2e proef ging ie nog wat actiever, en ook wel wat netter.

We waren te laat terug voor d prijsuitreiking dus die had ik gemist. Maar er stonden nog 2 bekers te wachten. Ik was in de 1e proef 2e geworden met 158 pnt! en in de 2e proef was ik 3e geworden met 160 pnt!! Ik was zoo blij!! ik heb gwoon 3 wpunten in 1 weekend, en ook nog eens 2e,3e en 4e prijs!!

Het was egt een gelukweekend! En ik heb helemaal zin om nog meer wedstrijden te gaan rijden!

groetjes tamara

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Re: Mijn eerste dressuurwedstrijd in WIjk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 13:39

Wow super gedaan!! Gefeliciteerd!! Reed je in de B? De 17e start je zeker bij de Tournoyruiters of niet?

Echt fijn dat je resultaat voor je trainen hebt! Heel veel succes nog!

Fierolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 13:49

dankjwel! Haha! ik start niet de 17e bij de tournoy... daar had ik me niet voor opgegeven..
ga jijw el starten daar?

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 14:01

netjes!!
volgende keer eerste prijs he Vork ?

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 14:52

ik heb ook gestart in Wijk bij Duurstede dit weekend, ik moest zondag in de M2>2 keer 1e met 154 en 158. Mn zusje moest zaterdag in de B

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 21:58

he Tamara, wij waren er zaterdag ook, de punten van Manon waren bijna hetzelfde! alleen ging haar eerste proef veel beter! viewtopic.php?f=29&t=392258
goed dat je zondag weer punten en prijzen hebt gereden! gefeliciteerd!